Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA mikä auttaa hammassärkyyn??

Vierailija
12.09.2006 |

hammaslääkäriin ei pääse kuin aikaisintaan huomenna, ja särky on ihan kamala!:(

Olen ottanut reilusti särkylääkettä, mutta ei auta. Otan mieluusti vastaan kaikki omituisetkin vinkit.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin veteen liuotettava panadol tehosi hammassärkyyn tällä tavoin paremmin kuin tavalliset buranat jne.

Vierailija
2/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutus alkaa heti, tosin pahallehan se maistuu, mutta sen kyllä kestää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vaan että vituttaa niin että voisin kokeillakin;)

Mutta ainakin kännissä usein päätä särkee, joten ei se kipua poista, vaikka kuin olis lärvät

Vierailija
4/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta nestemäistä buranaa ja riko kapseli ja kaada särkevään kohtaan, eiks teillä ole päivytystä, älä ota liikaa särkylääkkeitä maksa ja munuisvaaran takia

Vierailija
5/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kuten minulla tässä taannoin...) kipu on jotain niin valtavaa, ettei auta buranat, ei viinat, eikä juuri mikään... minä otin semmoista kirurgisten leikkauksien jälkeisiin kipuihin (siis suurin piirtein pahimpaan mahdolliseen kipuun) tarkoitettua kipulääkettä (Tora-dol, ei kai saa Suomesta), joka otettiin pistoksena. Ainoa, joka auttoi vähän aikaa. Se on kai tosi jymäkkä aine esim. maksalle, mutta siinä tilassa olisin ottanut vaikka arsenikkia...

Vierailija
6/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haki burana-capseja lähiapteekista, tein kapseliin reijän ja tursotin geeliä hampaaseen, ja sehän auttaa!!

Aivan mielettömästi kiitoksia vinkeistä. Olin jo koittanut panacodia kunnon annoksella, joka sekin on aika hyvä kipulääke, mutta ei mitään vaikutusta.

Se täytyy sanoa että tää mömmö polttelee aika ikävästi suussa ja maistuu kaamealle:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän