Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official
Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…
Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.
Kommentit (4342)
Vierailija kirjoitti:
Nina ei ole onnistunut
pitämään kilojaan kurissa.
Mitä se sua liikuttaa?
Niina Kuhta oli korona aikana vastaamassa Maisa Torpan kanssa koronapuhelimeen. Tulot silloin max 2500e brutto. Eli kaukana luksuksesta.
Onko tuo lapsi siis tyttö vai poika? Oon aika pihalla sukupuolesta?
On kyllä tämän sarjan historian surkein jakso ehkä
Kerrankin köyhä joka ei selvästi arvostanut paskaakaan rikkaan perheen kotia.
Onkos muut sitä mieltä, että Salovaaran jakso oli mielenkiintoinen hyvin toteutettu mutta nämä muut ei ole olleet ihan niin onnistuneita tällä tuotantokaudella?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo lapsi siis tyttö vai poika? Oon aika pihalla sukupuolesta?
Nimi oli Antto, ei sano mitään. Poika sukupuoleen vivahtaa.
Miksi nämä oli mätsätty? Eikö näillä yleensä ole jotain yhteistä? Näillä ei ollu mitään.34
Vierailija kirjoitti:
Niina oli nyt edukseen. Muistan, kun oli siinä painonpudotusohjelmassa, niin oli todella koppava ja ylimielinen narisija. Kumpi lie oikea Niina? Silloin haikaili Aleksi Herlevin perään. Nyt saanut rikkaan ja asiallisen miehen. Ehkä se tuo tasapainoa ja onnellisuutta?
Samanlaisena muistan hänet ja jostain muustakin yhteydestä. Tämän katsottuani hän oli ihan miellyttävä ja herkistyi.
Tuo köyhä oli jotenkin omahyväinen. Tuntui, ettei nauttinut oikein mistään, joka asiaan kova selittely, ettei hän varakkaana tekisi niin tai tuntuisi siltä tai tältä. Että kannattaisi tehdä niin ja hän tekisi ja valitsisi ainakin näin. Kasvohoitokin oli ikäänkuin tervanjuontia. Ei ollut yhtään iloinen.
Olisi ollut monta oikeasti köyhää jotka nauttisivat rikkaan viikosta ihan tosissaan. Ainakin minä nauttisin.
Minua köyhänä korpesi hänen asenteensa.
Ei köyhän nöyristellä tarvitse, mutta voi näyttää ilonsa ilman selittelyjä ja neuvomista.
Onks tuo nyt luksusta, kun roudataan esiin kaikki iänikiset kulahtaneet Louis Vuitton laukut.
Kämppä oli heillä luksusta, muuta luksusta en nähnyt. Edes rouvan sormus, ei ollut erityisen näyttävä.
Olikohan äiti yli neljänkymmenen. Harmaata oli hiuksissa joka vanhensi myös, mutta sitähän voi tulla jo alta kolmekymppisenä
Nää rikkaat ja rahattomat ei taatusti pidä mitään yhteyttä toisiinsa enää vaihtoviikon jälkeen. Oli niin eri levelleillä. Esim. jos vertaa siihen Salovaaran jaksoon. Ja kuinka paljon Salovaara antoi vaihtoparilleen kaikenlaista "aineetonta hyvää" vielä jaksonsa lopussa, niin nyt oli vaihtoihmisten tapaamisessa vaan sellanen kylmä kalkkuna -fiilis. Yksinhuoltajamuidusta huokui vähän niin kuin minä-olen-teitä-parempi -asenne.
Kiva koti Kuhdalla ja miljöö, mutta sisustus oli aika kliininen ja teennäinen. Ämerikkäläisyydestä selvästi vaikutelmaa otettu
Vierailija kirjoitti:
Olikohan äiti yli neljänkymmenen. Harmaata oli hiuksissa joka vanhensi myös, mutta sitähän voi tulla jo alta kolmekymppisenä
Kaunis nainen, mutta ehkä olisi ollut vielä kauniinpi, jos olisi värjännyt hiuksensa. Mutta jos on hänen filosofiansa, niin on ok.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin köyhä joka ei selvästi arvostanut paskaakaan rikkaan perheen kotia.
No hänellä oli varmaan ohjelmaan mennessään juuri se asenne, ettei halua näyttää nauttivansa.
Minusta on epäkohteliasta olla naama nutturalla kun on päässyt ohjelmaan ja saa käyttää toisten kotia.
Miksi pitää mennä telkkariin jos on niin ynseä kuin toi yh?!
Tällai köyhänä ihmettelee tätä ohjelmaa. Kuka onkaan se köyhä😬