Kuinka olet kertonut kissallesi, että mekko on sinimusta?
Kommentit (17)
Katsoimme yhdessä tietokoneen ruudulta ja kerroin kissalle mekon olevan sinimusta. Hän sanoi, että evvvk, anna tänne joku mekko jonka saa repiä!
Kissa sanoi, että oli alusta asti nähnyt sen valko-kultaisena ja että minun pitäisi tutkituttaa pääni.
Olen koko päivän miettinyt että miten kertoisin, mutta en ole vielä keksinyt.. Taidan kirjoittaa kirjeen, jonka jätän pöydälle, kun lähden töihin, että kissani voi sitten sulatella asiaa kaikessa rauhassa.
Mun kissa katsoi mua taas säälivästi ja sanoi että aivan sama, kunhan hiiret ei ala väriä vaihtamaan.
Kissa sai raivarin ja ravasi kuin hullu ympäri kämppää naukuen valko-kulta, valko-kulta...
Kissa on vielä ulkona eikä tiedä koko asiasta mitään.
Otin hellästi etutassuista kiinni, katsoin syvälle keltavihreisiin silmiin ja lausuin lyhyesti "sini-musta". Hän tajusi heti, siinä ei enempää sanoja tarvittu.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:11"]
[/quote]
Niin ja toivottavasti ulkona ei pyöri levottomia kolleja, sitä narttua ei ole leikattu vielä...
Me riidellään yhä. Valko-kulta ei suostu tulemaan edes ruokakupille.
Kissa epäilee minun vetävän sieniä kun kerroin näkeväni mekon valko-kultaisena. Nyt se yrittää soittaa hätäkeskukseen ja mankuu puhelimessa huolestuneen näköisenä.
Misu parka. Ihan liikaa miettimistä yhdelle päivälle. Kerron huomenna.
Mirreä ei vitukseenkaan kiinnosta.
Hah! Tää on niin hyvä ketju. t. kissaton
Totesin et sinimusta. Katti meinas et ei oo. Läks ulos. Käännyttää muitakin siellä puolelleen kai.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:11"]
[/quote]
Niin ja toivottavasti ulkona ei pyöri levottomia kolleja, sitä narttua ei ole leikattu vielä...
[/quote]
That bitch!
mun kolli tiesi sen heti kun koltun näki.