2vk palkka käteen 688€.
Ei tässä taas mässäillä...No ammatinvalintakysymys tuokin :)
Kommentit (22)
Tuohan on hyvin! Mun miehellä jää käteen laskujen jälkeen 400e. Mulla taas 100e vuokran jälkeen. Eli meille jää kuussa käytettäväksi yhteensä 500e. Mun mielestä se on ihan hyvin. Ruuat saadaan ja pelejäkin ostellaan. Laitetaan rahaa matkakassaan jne... No meillä ei tietty ole lapsia.
Saat siihen varmaan toisen mokoman 2vk päästä päälle. Minä saan työttömyyskorvausta 680€ käteen... :/
Ihan ok palkka. Olet varmaan hoitoalalla?
Mulle tulee kk tuon verran käteen...että älä valita
Kyllähän tuo on ihan hyvä palkka. Tai normipalkka.
Normi käteen jäävä palkka n. 2000 e palkasta joka hyvä naisen palkaksi.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:41"]Ihan ok palkka. Olet varmaan hoitoalalla?
[/quote]hoitoala on lähes ainoa naisten ala jossa tienaa enemmän eli yli 3000e, ap:n palkka n. 2000e.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:37"]
Tuohan on hyvin! Mun miehellä jää käteen laskujen jälkeen 400e. Mulla taas 100e vuokran jälkeen. Eli meille jää kuussa käytettäväksi yhteensä 500e. Mun mielestä se on ihan hyvin. Ruuat saadaan ja pelejäkin ostellaan. Laitetaan rahaa matkakassaan jne... No meillä ei tietty ole lapsia.
[/quote]
Sanoiko ap että on maksanut tuosta jo laskut?
Olen hoitoalalla. Teen keikkaa eli en tee täyttä työaikaa. Tulee tuohon vielä lisät päälle ensi kuussa. Pieneltä tuntui, mutta onhan se työn määrään tuhteutettuna ok.
ap
Mulla tuli tänään kuukauden palkka, käteen 3115 e, mutta kyllä senkin vaan saa isossa perheessä (+asunto- ja opintovelkaisena) äkkiä hupenemaan.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:37"]
Joo laskuja ei ole tuosta vielä maksettu. Tuo ei edes riitä kaikkiin lyhennyksiin ja laskuihin. Onneksi on muitakin tuloja ja miehen palkka.
ap
[/quote]
Sanoiko ap että on maksanut tuosta jo laskut?
[/quote]
Eli saat siihen vielä jotain päälle? Tienaat ihan hyvin.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:41"]Ihan ok palkka. Olet varmaan hoitoalalla?
[/quote
mä oon hoitoalalla ja saanu tässä kuussa 3900 käteen. Toki hyvinhyvin harvinainen tilanne :D terv. Lähihoitaja
Niin siis selvyyden vuoksi olen lähihoitaja, joka tekee keikkatyötä. Viikossa työpäiviä 2-5 eli en tee kokonaista.
ap
Tienaat itse asiassa ihan sairaan hyvin.
Ihanaa kun meilläkin jäisi noin paljon käteen. Me eletään minä, mies ja kaksi koiraa 100e kaksi viikkoa :) ei, en valita, olen siivoojana, palkasta verojen jälkeen jää n. 550e kahden viikon välein. Sillä sit maksat laskut ja vuokran. Tosin mieskin saa 500e/kk
Hyvä ! AINAKIN SE ON OMALLA TYÖLLÄ HANKITTUA ! JA SIITÄ BONUS PISTEET ! :D
Eli ap tienaa nettona n. 1445 €/kk. (2 viikossa on 10 työpäivää, kuukaudessa keskimäärin 21.) Siihen päälle lisät, joiden suuruutta hän ei kertonut, mutta oletaan niiden olevan yhteensä vaikka n. 200, eli nettona n. 1650 € osa-aikatyöstä. Ei ollenkaan huonosti. Jos ap tekee 3,5 päivää/viikko, se tarkoittaisi 70% työaikaa verrattuna täyspäiväiseen. Tuolla tuntipalkalla siis täysipäiväisenä sama työ tekisi nettona n. 2350 €. Ihan hyvä palkka, aika tarkkaan keskituloinen.