Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joiltakin sukulaisilta puuttuu kiintymystä ja lämpöä lapsia kohtaan!

Vierailija
25.02.2015 |

Heille ei voikaan luottaa hetkeksikään pientä lastaan hoitoon, koska ote herpaantuu niin yllättäin. Meidän lapsissa ei ole särkymävaraa!

Nähty on ja onneksi olimme paikalla, joten onnettomuuksilta vältyttiin.  Yksikin hoitaa tiettyä lasta suhteellisen luotettavasti, mutta koska lapsemme ei ole ollut vauvasta asti hänen hoidossaan, hän ei ole luotettava meidän lapselle! Meidän lapsi on rasittavampi, koska ehtii nopeammin ja kun hän ei pidä lapsesta, niin ei ymmärrä huolehtiakaan! Tässä meni meidän mahdollisuus saada hoitoapua. Edes rahasta emme pyydä häntä hoitajaksii!

Sama ongelma on myös päiväkodissa. Toisten hoitajien huomassa vaan sattuu liikaakin! Ja toiset hoitajat jaksavat sydänsykkyrälläkin pelastaa tilanteita parhain päin! Tämä kaikki kolahtaa minuun kovaa, kun huomaan, että esim kissaihminen ei olekaan yhtään lapsiystävällinen. Huolehdin aina vieraiden lastenkin turvallisuudesta  ja sitten minun lapsistani ei välitetäkään samalla tavalla!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten vie lastasi sinne hoitoon ja asia sillä selvä. Et kai oikeasti kuvitellut että kaikki maailman ihmiset tykkää sinun lapsista tai lapsista ylipäätään ja suorastaan tappelevat hoitovuoroista.

Vierailija
2/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet huomannut. Lapsesi ovat minulle yhdentekeviä, pidän heitä lähinnä rasittavina, vaikka kuinka olisivatkin neurologisesti normaaleja. Miksi ylipäätään pusket heitä hoitoon milloin kellekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Hoida ihan itse. Niin minäkin tein.

Vierailija
4/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vissiin hoitaa kullannuppus ihan itse. Toi on kyllä jo sairasta.

Vierailija
5/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
6/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hoidankin!

On minulla muutama äitiystävä, joiden kanssa vuorotellen voimme sopia hoidosta. En tahtonut kertoa yksityiskohtaisesti mitä on tapahtunut, mutta jos olisimme jättäneet lapsemme hänelle hoitoon, ei lastamme ehkä enää olisi. Kyse on hyvin paljon myös temperamenttieroista. Hoitaja on hidas ja jäyhä ja lapsi nopea sekä liikkeiltään että mieleltään. Sukulaisen lapset sitten syötetään hiljaiksi. Ovat molemmat ylipainoisia, mutta ei tosiaan ihme, kun syövät ruokaakin 2-3 kertaa enemmän kuin meidän lapset ja runsaasti vielä jälkiruokaa päälle. Vanhemmat eivät sano syömisistä  mitään ja käyttävät hoitoapua runsain mitoin!

Näillä mennään!

ap

Vierailija
7/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutomerkki! Huutomerkki!

Vierailija
8/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lopeta käyttämästä huutomerkkiä joka hemmetin lauseen perässä. Huutomerkki menettää merkityksensä, jos sitä käytetään pisteen korvikkeena.

Sori nyt tämä oikeakielisyysniuhotus, mutta annat itsestäi vähän höyrähtäneen kuvan, kun sanot kaiken huudahtamalla.

Itse asiasta: vieraan lapsen hoitaminen on oma taiteenlajinsa. Kaikilla ei ole taitoja ja kokemusta. Kun lapsi on vieras ja reagoi asioihin toisin kuin oma/omat lapset, syntyy vaaratilanteita.

Vielä jos lapsella on jokin neurologinen tai psyykkinen häiriö, hänen hoitonsa on entistäkin haastavampaa. Jotain ylivilkasta adhd-lasta en antaisi tottumattomalle hoitoon.

Kissafaniudella ei ole lapsirakkauden kanssa yhtään mitään tekemistä. Eikä kukaan "syötä lapsia hiljaiseksi"!

Vierailija
9/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ovat neurologisesti normaaleja. Hiljaiseksi syöttämisellä tarkoitin sitä, että lapset hengästyvät helposti, koska ovat ylipainoisia, eivätkä jaksa liikkuakaan. Heillä ei ole myöskään halua liikkua. Leikit ovat hyvin rauhallisia. Katsovat paljon myös lastenohjelmia ja napostelevat samalla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan