Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavaran vieminen lähetyskirpputorille

Vierailija
28.11.2021 |

Minulla on paljon lastenvaatetta ja kaikenlaista tavaraa, joka on ollut myynnissä jo jonkin aikaa. Mietinkin, että jos vien ne lähetyskirpputorille, saanko niistä joitakin euroja vai annetaanko sinne kaikki ilmaiseksi?

Toki haluaisin edes hieman rahaa noista tavaroista, ovat hyväkuntoisia ja siistejä ja olen hinnoitellut normaalia hintatasoa alemmas, mutta kovin huonosti menevät kaupaksi.

Kirpputorille en viitsi viedä, kun kaikkialle on täällä pitkät jonot, pöytävuokrat ovat todella kovat ja moni paikka vielä ottaa osan myynneistäkin. Minulla olisi myös pitkä matka järjestelemään pöytiä, eikä oikein aikaa siihen.

Jos lähetyskirpputorille annetaan ilmaiseksi tavarat, ajattelin että vaatteet ainakin veisin sitten mieluummin ehkä kierrätykseen. Ilmaiseksi en halua itse antaa, kun sitten joutuu säätämään niiden hakujen ja katoilevien hakijoiden kanssa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä mitään korvausta saa. Koita ihan kirpputoripöydän vuokrausta, vaatekaupoista saa monesti alennuskuponkeja vanhoja vaatteita vastaan.

Vierailija
2/10 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikkakunnalla on esim ensi ja turvakoti niin lahjoita sinne, silloin menee varmasti käyttöön, näissä asuu monesti nuoria äitejä opettelemassa vauvan hoitoa ja luonnollisesti rahaa ei ole juuri mitään hankkia, turvakodille moni lähtee lasten kanssa ilman vaihtovaatteita edes pakoon perheväkivaltaa.

Vierailija
4/10 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy roinaa itse torilla, jos niistä rahaa haluat. Vein eilen juuri autollisen tavaraa kierrätykseen ja olen vain onnellinen, kun pääsi niistä eroon. Lasten vanhat vaatteet olen antanut ystävälleni, jolla oli nuorempia lapsia. Senttiäkään en niistä halunnut.

Vierailija
5/10 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää lähetyskirppukselle vienyt. Vein loput kirpparilla olleet tavarani. Rouva oli nyreissään kiinni olevista kirppislapuista. Eikä juuri kiitellyt. Aamen.

Vierailija
6/10 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän käytettyyn teet paketteja?

Vierailija
7/10 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lajittele hyväkuntoiset omissa erissään muovipusseihin ja myy facen kirpparilla 15-20e /pussi.

Lajittelulla tarkoitan että on tyttö-poika vaatteet, koon mukaan ja vuodenajan mukaan.

Vierailija
8/10 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita torille tai fb-ryhmiin. Tori parempi, facebookin ryhmät ovat typerää säätämistä. Torilla voit vapaasti valita kelle haluat myydä.

Hinta tarpeeksi alas niin menee varmasti. 

Vierailija
9/10 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kirpparilla on aina ystävällinen palvelu, tuotto menee lähetykselle.

Vierailija
10/10 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lajitellut vaatteet koon mukaan, yksittäin ostaessa hinta on 0,50e-1e/vaate ja jos ottaa kaikki n.40 vaatetta, pyydän vain 20e. Eli ei pitäisi olla hinnalla pilattuja, varsinkin kun on hyväkuntoista, eikä mitään vanhoja ysärivaatteitakaan.

Ja olen laittanut myyntiin toriin ja facebookiin. Paljon myös vastailen ostoilmoituksiin, mutta moni heistä on kadonnut, kun on pitänyt sopia tapaamista tai on maksutiedot annettu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme