Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silmätulehduksen takia päivystykseen yöllä??

Vierailija
28.11.2021 |

Hei, mulla on illan edetessä vain pahentunut oireet, onko liian pieni vaiva jotta menisin näin myöhään päivystykseen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha kun näkee ja kärsii näytön.

Vierailija
2/14 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahaa, niin kokeile yksityisen chatia. Ota puhelimella valmiiks kuvat silmistä. Voit lähettää ne chatissa ja saada reseptin. Itse toimin näin. Oli näppärää, nopeaa ja helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälääkärit ei oo yöllä töissä.

Vierailija
4/14 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan voi mennä, ne pitää takaisin kotiin jos sairaus ei vaadi akuuttia hoitoa. Huuhtele puhtaalla vedellä ja älä hiero silmiä.

Huomenna voi varata terveyskeskukseen ajan.

Vierailija
5/14 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäongelmat monesti liittyy koronaan, muttei vältyämättä

Vierailija
6/14 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita mielummin päivystykseen ja kysy neuvoa sieltä.

Riippuu varmaan tilanteesta. Joskus voi odotellakin, mut joskus ei. Onko sun oireet jatkuneet kauankin? Onko rähmää paljonkin? Onko kipua? Entä valonarkuutta? Oletko loukannut aiemmin tai onko mahdollista että olisi esim. kynsi tms osunut tai mennyt likaa tai jotain ylimääräistä silmään?

Näitä ne sulta todennäköisesti kysyy.

Vierailija
7/14 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vielä apteekki auki, niin käy jotain silmätippaa tähän hätään. Osaavat kyllä antaa oikeaa ainetta, kun vilkaisevat silmääsi. Itse hautoisin boorivedellä, ja aamulla yrittäisin lääkäriin, jos ei ole rauhoittunut.

Vierailija
8/14 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ite oon joutunut kerran yöllä päivystykseen silmätulehduksen takia. Silloin hoitaja moitti etten tullut aiemmin.

Tuttu vaiva.

T. 6

Vierailija
9/14 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jobsin oikeasti hätä, niin soita johonkin

Vierailija
10/14 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on rahaa, niin kokeile yksityisen chatia. Ota puhelimella valmiiks kuvat silmistä. Voit lähettää ne chatissa ja saada reseptin. Itse toimin näin. Oli näppärää, nopeaa ja helppoa.

Millä firmalla tää toimii, ehdottomasti otan käyttöön, inhoon odotella varsinkin päivystyksessä ja säästyy samalla kaikilta odotushuoneessa pyöriviltä pöpöiltä.

Vierailija
11/14 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä firmalla tää toimii, ehdottomasti otan käyttöön, inhoon odotella varsinkin päivystyksessä ja säästyy samalla kaikilta odotushuoneessa pyöriviltä pöpöiltä.

Olen työterveyden asiakas. En ole tarvinnut palveluja vuosiin.

Vierailija
12/14 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita 112 tilaa ambulanssi. Hoitajat vie sinut sairaalaan.

Vierailija
13/14 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on esimerkiksi iriitti niin apua pitäisi hakea heti.

Vierailija
14/14 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muinoin päiväkodissa töissä. Ette ikinä voi tietää miten pahassa silmästulehduksessa sinne lapsia tuotiin. Ensimmäisenä sai yrittää korvatupolla ja vedellä pyyhkiä pienen lapsen silmän rähmästä, että tämä näki jotain; rähmä oli sulkenut ripset yhteen.