Miksi kainaloni haisee pahalle vaikka pesin ne saippualla?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Suihku vai palasaippualla?
pala
No jos se on se saippua? Vaihda saippuaa tai pese muutaman kerran ilman ja kokeile, tuleeko muutosta.
Jos se saippua ei lähde kunnolla iholta, se alkaa hien kanssa haista nopeammin ja enemmän, kuin pelkkä hiki.
Oliko sulla dödöä ? Se tukkii hikitauhaset ja nyt se hiki pääsee ulos kun pesit dödön pois
Hiki on niin tämäkkää tavaraa, ei lähde helpolla pois. Välillä itse hankaan saippuan lisäksi karkealla pesulapulla ja haisee vielä senkin jälkeen :(
Kokeile kuoria kainalot esim kasvojen kuorinta-aineella
Pese soodalla. Tulee hajuttomat kainalot ja samalla se kuorii vanhat dödöjämät pois.
Pesit vasta pinnan joka tukkii sun hikirauhaset
Vierailija<br />
kirjoitti:Hiki on niin tämäkkää tavaraa, ei lähde helpolla pois. Välillä itse hankaan saippuan lisäksi karkealla pesulapulla ja haisee vielä senkin jälkeen :([/quote
Kuorimista suosin kans ja esim TripleDry dödö
Lääkärille jos tämäkää ei auta
Olen huomannut, että suihkun jälkeen kainaloni haisevat. Kun käyn kylvyssä tai saunassa, hajua ei ole.
Muistatko pestä p**llukarvat kunnolla. Sinne se hien haju vasta muhiikin.
Unohdit laittaa kainaloihin deodoranttia?
Vierailija kirjoitti:
Unohdit laittaa kainaloihin deodoranttia?
Tai sitten roll-on on kerännyt aikaisemmin hienhajua ja levittää sitä takaisin puhtaisiin kainaloihin.
älkää käyttäkö deodoranttia! Perustuvat alumiinin, joka aiheuttaa rintasyöpää ja altzeimeria. Ootte vanhempana tissittömiä ja pihalla kuin ellun kanat.
Vierailija kirjoitti:
älkää käyttäkö deodoranttia! Perustuvat alumiinin, joka aiheuttaa rintasyöpää ja altzeimeria. Ootte vanhempana tissittömiä ja pihalla kuin ellun kanat.
Kaikki ei sisällä alumiinia. Enemmistö kyllä, mutta ei kaikki
Suihku vai palasaippualla?