Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä on avioliitossa niin harvoin seksiä että silloin kun sitä on niin se tuntuu jopa kiusalliselta

Vierailija
28.11.2021 |

En tiedä miksi. Meillä seksiä 1-2 krt vuodessa. Nekin kerrat sekstaillaan koska niin kuuluu avioliitossa tehdä. Se ei ole hyvää seksiä. Muuten kaikki luistaa hyvin. Paljon haleja ja pusuja. Nauretaan paljon ja tehdään asioita yhdessä. Rakastetaan paljon. Seksiä ei vaan meidän liitossa ole ja olen sen alkanut hyväksymään. Yhdessä 15 vuotta.
Joskus harvoin mietin millaista olisi olla suhteessa jossa seksiä viikottain.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä käy, kun muija pihtaa.

Vaihtoooooooooon!

Vierailija
2/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan, että niinpä tekee jotkut miehetkin. Aika useinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäiskö tehdä asialle jotain? Kun selvästikin se mietityttää, kun tännekin siitä kirjoitit.

Vierailija
4/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitäiskö tehdä asialle jotain? Kun selvästikin se mietityttää, kun tännekin siitä kirjoitit.

No lähinnä odotin että saisin vertais"tukea".

Ap.

Ps. Mä oon muija ja äijä alkoi pihtaamaan noin 7 vuotta sitten

Vierailija
5/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Meillä on jäänyt kokonaan pois. Kumpikin hoitaa homman itsekseen. Parisuhde toimii muuten hyvin(33v), joten sen takia ei kannata erota.

Vierailija
6/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma avioliitto 'ajautui' samaan jamaan. Miehessäni ei sinällään ollut mitään vikaa, kivasti arki rullasi lasten muutettua kotoa. Petipuuhia ei enää ollut, mies teki toisinaan aloitteen joista kieltäydyin. Vaihdevuodet vaikuttivat, osittain tahdoin keskittyä omiin juttuihini. Sitten tuli pommi. Mies oli löytänyt jostain nuoren tytön, ensin pidin asiaa vitsinä. Sitten luulin hänen menettäneen järkensä. Ero tuli lopulta nopeasti, loppuajat hän oli kuin vieras, tuskin sanoi sanaakaan. Vieläkin on vaikea uskoa, miten meille kävi. Hänen arkensa on nyt uudestaan pikkulapsiarkea, minä hankin koiran, josta hän ei koskaan innostunut.

Vierailija
7/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Okei. Vertaistukea en osaa antaa, mutta kehotan juttelemaan asiasta miehen kanssa. Hienovaraisesti, ettei toinen tunne sitä hyökkäyksenä tai syytöksenä häntä kohtaan.

Vierailija
8/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se väheni huomattavasti miehen toimesta, kun ensimmäisen 2 vuoden aikana yhtäkkiä ilmoitti, että ei seksiä menkkojen aikana... Ennen sitä ei ollut ongelmaa, vaikka menkat olikin. Olin ymmälläni ja myönnyin, että ok... Sitten se väheni kertaan viikkoon, sitten muutaman kuukauden välein jne. Muuten kaikki on suhteessamme hyvin. Nykyisin minäkään en halua.

Vierailija
9/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Keksin syyn. 7 vuotta sitten jotenkin sanoit tai muuten ilmaisit ettei seksi ole hyvää ja miestä ei ole sen jälkeen napannut. Eikä taida kyse olla pihtaamisesta, koska mies ei ilmeisesti seksin avulla kiristä sinulta mitään.

Vierailija
10/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kumppanillasi mitään pitkäaikaista stressiä, uupumusta tai masennusta? Meillä mies on aika väsynt töidensä takia, ja tekee pitkiä päiviä ja vapaa aikaa on vähän. Ymmärrän sen että silloin seksikin jää vähemmälle. On meillä silti seksiä about kerran viikossa. Olen isohaluisempi, mutta kerta riittää tässä kohtaa. Tiedän kuitenkin että mies haluaa seksiä kanssani, joten ei tarvitse ihmetellä missä vika. Toisinaan panostan alusasuilla ja spontaaneilla lähentelyillä. Usein kuitenkin mies pitää seksistä eniten iltaisin, kun menemme samoihin aikoihin nukkumaan. Useimmiten rytmimme menevät muutenkin ihan ristiin, joten on helppo ymmärtää että kerran viikossa on aikalailla realistinen.

Vierailija
11/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Meillä on jäänyt kokonaan pois. Kumpikin hoitaa homman itsekseen. Parisuhde toimii muuten hyvin(33v), joten sen takia ei kannata erota.

Sori, unohdin kertoa, että olen mies.

Vierailija
12/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä myös harvoin, aina minun aloitteesta. Olen tottunut, kun muuten suhde toimii ja rakastetaan toisiamme. Mies ei osaa sanoa syytä, puhuu usein vain siitä ettei jaksa pitkiä panoja ja toisaalta haluaa tyydyttää myös minut. Olen tullut tässäkin asiassa vastaan ja hoidan itselleni orgasmit seksin aikana. Harmittaa tottakai, mutta ymmärrän sen että haluttomuus ei ole yksinkertaista ja joskus se vie aikaa että jaksaa taas panostaa siihen.

Vierailija
13/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testot on alhaalla. Pistä miehes punttisalille ja syötä sille vitamiinilisiä sinkkiä, D3 ja Ashwagandhaa..

"Perinteisesti yksi ashwagandhan yleisimmistä käyttötavoista oli hedelmällisyyden parantaminen. Juuri siitä syystä ashwagandan vaikutuksia seksihaluihin, testosteronitasoihin ja hedelmällisyyteen on tutkittu useissa ihmistutkimuksissa.

Journal of the International Society of Sports Nutrition julkaisi vuonna 2015 mielenkiintoisen ashwagandha tutkimuksen.​4​ Kyseisessä tutkimuksessa terveet nuoret ihmiset ottivat 300 mg Ashwagandha -uutetta (KSM-66) kahdesti päivässä 8 viikon ajan.

Tutkimuksen jälkeen ashwagandhaa saaneiden miesten testosteronitaso oli noussut 15%, siinä missä lumelääkeryhmän testosteroni oli noussut vain 2%. Ashwagandha KSM-66-ryhmällä nähtiin myös huomattavaa lihasmassan ja -voimakkuuden kasvua verrattuna lumelääkeryhmään.

Tämä tutkimus tehtiin terveille nuorille, joten näyttää siltä, että jopa terveet ihmiset voivat lisätä testosteronitasojaan KSM-66 ashwagandhalla.

2011 vuonna julkaistussa tutkimuksessa​19​ hedelmättömät miehet ottivat 5 grammaa Ashwagandhaa päivittäin 3 kuukauden ajan. Tutkimuksessa oli kolme eri ryhmää (tupakoitsijat, tupakoimattomat, stressaantuneet miehet).

Kolmen kuukauden ashwagandha kokeilun jälkeen heidän testosteronipitoisuutensa nousi seuraavasti: 

Myös luteinisoivat hormonitasot nousivat kaikissa ryhmissä, ja stressi, prolaktiini ja follikkelia stimuloiva hormoni vähentyivät. Tutkimuksen jälkeen 14% tutkimukseen osallistuneista hedelmättömistä miehistä saivat naisensa raskaaksi, joka on aika kova tulos luonnolliselta halvalta lisäravinteelta.

Vuonna 2013 julkaistu 90 päivän satunnaistettu ashwagandha tutkimus20 tutki miehiä, joilla oli vähentynyt siittiöiden pitoisuus. Ashwagandha -ryhmässä olleiden miesten testosteronipitoisuudet nousivat keskimäärin 17%, ja luteinisoiva hormoni nousi 34%. Ashwagandha myös kasvatti 167% siittiöiden määrää.

Vuonna 2015 julkaistussa tutkimuksessa​22​ terveille naisille annettiin 300mg KSM-66 ashwagandhaa tai lumelääkettä kahdesti vuorokaudessa 8 viikon ajan. Seksuaalitoimintoa testattiin FSFI- ja FSDS-kysymyksillä.

Tulokset olivat selviä, ashwagandha KSM-66 lisää seksuaalista halua myös terveillä naisilla FSFI- ja FSDS-kyselyjen mukaan. Seksuaalinen halu, kiihtymys, märkyys, tyytyväisyys ja orgasmien määrät kasvoivat ashwagandha-ryhmässä.

Myös hyvien seksuaalisten kokemusten määrät nousivat, vaikka ashwagandha naiset eivät saaneet enempää seksiä. Kyllä, ashwagandha KSM-66 nostaa myös naisten seksihalukkuutta ja parantaa seksiä.

https://www.vitamiinisuositukset.com/ashwagandha-kokemuksia/

mies53v

Vierailija
14/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän haluttomuuteen löytyy aina joku tai joitan syitä. Useimmiten se ei kuitenkaan ole se luulluin eli "kumppani on lihonut". Useimmiten haluttomuutta aiheuttavat huolet, murheet, stressi, uupumus jne. Jos ihmiset keskustelisivat avoimesti enemmän ongelmistaan kumppaneilleen, ei tarvitsisi ihmetellä toisen haluttomuutta. Oli syy siihen mikä tahansa, vaikeaa se on molemmille osapuolille. Haluava osapuoli joutuu sopeutumaan, mikäli haluaa pysyä yhdessä. Lisäksi joutuu todennäköisesti näkemään seksin eteen enemmän vaivaa. Voi saada ikäviä ajatuksia ja kokea itsensä riittämättömäksi. Tästä voi taas syntyä kitkaa ja riitoja. Nimimerkillä Been there... 

Toisaalta ei se ole haluttomallekaan helppoa. Todennäköisesti kokee syyllisyyttä omasta haluttomuudestaan. Ei halujaan kuitenkaan voi taikoa takaisin. 

Vierailija
15/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on kaksi osapuolta, yksin harvemmin saa tilanteeseen muutosta.

Vierailija
16/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös ollut lähivuosina seksiä muutaman kerran vuodessa. Ollaan pienten lasten vanhempia ja se on johtanut erilaisiin nukkumajärjestelyihin, jaksamattomuuteen. Sitä haluaa illalla vain olla ja mennä ajoissa nukkumaan. Meilläkin sujuu muuten hyvin. Uskon ja toivon että vielä saadaan seksielämääkin elvytettyä. Seksi ei ole mulle kovin tärkeää, mutta kyllähän sitä läheisyyttä miehen kanssa kaipaa. Täytyy myöntää, että liian harvoin tulee mentyä vaikka kainaloon tai otettua kädestä kadulla kävellessä. Pitäisi varmaan vähän skarpata.

Vierailija
17/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kuin Madonnan biisissä "Like a Virgin" edellistä kertaa on niin kauan aikaa, että seksi jännittää samalta tavalla kuin ensikertaisella.

Vierailija
18/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroinin määrä on miehillä laskussa. Moni nuorikin mies kärsii haluttomuudesta. Tästä on ihan tutkimustuloksia olemassa. 

Vierailija
19/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma avioliitto 'ajautui' samaan jamaan. Miehessäni ei sinällään ollut mitään vikaa, kivasti arki rullasi lasten muutettua kotoa. Petipuuhia ei enää ollut, mies teki toisinaan aloitteen joista kieltäydyin. Vaihdevuodet vaikuttivat, osittain tahdoin keskittyä omiin juttuihini. Sitten tuli pommi. Mies oli löytänyt jostain nuoren tytön, ensin pidin asiaa vitsinä. Sitten luulin hänen menettäneen järkensä. Ero tuli lopulta nopeasti, loppuajat hän oli kuin vieras, tuskin sanoi sanaakaan. Vieläkin on vaikea uskoa, miten meille kävi. Hänen arkensa on nyt uudestaan pikkulapsiarkea, minä hankin koiran, josta hän ei koskaan innostunut.

-

"Sitä saa mitä tilaa"

-

-Yllätyitkös aidosti?

Vierailija
20/32 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni samoin. Avioliitossa 20 vuotta, seksiä nykyään kerran puolessa vuodessa. Molemmat lihoneet, nolostuttaa seksi. Häpeämme alastomuutta. Muuten hyvä liitto, olemme hyviä ystäviä ja tulemme hyvin toimeen.