Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut huomionkipeään ihmiseen?

Vierailija
28.11.2021 |

Kun toisesta näkyy läpi, miten hän suorastaan kerjää huomiota ja kehuja. Kertoo mitä ihanaa miehet ovat hänestä sanoneet, kuinka hän on timmissä kunnossa, miten hänen vartalolle sopivia vaatteita on löytynyt ym. Miesten seurassa hän kihertää ja on todella huomiota vailla. Some on täynnä kuvia itsestä, kaikki samalla kaavalla huulet töröllä ja outo ilme kasvoilla. Mulle tulee myötähäpeä. En oikein tiedä mitä näissä tilanteissa tulisi tehdä, kehunko häntä niin kuin hän toivoisi vai olisiko vaan neutraalisti. Ärsyttää valehdella ja esim kehua jotain hänen meikkiä tai vaatetta jos se ei oikeasti ole musta kaunis. Itse kun en ole muutenkaan sellainen oi että ihanaa, upeet, mahtavaa tyyppi...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut tuollaisia vastaan kertaakaan. Tai jos on tullut, en minä ole ollut hänelle ilmeisesti se oikea kuuntelija.

Eli jos et viihdy toisen ihmisen kanssa, niin älä ole hänen kanssaan. Yksinkertaista. Sinä voit ihan itse asiasta päättää. Etsiköön huomionkipeä toisen ihmisen, jolle on riippakivi.

Vierailija
2/4 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa itse jotain. Jos nyrpistää ilmettä tai murjottaa, huomaatpa itsekeskeiseksi. Omakehuun ei siis tarvitse vastata toisen puheita myötäilemällä tai pönkittämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma.

Vierailija
4/4 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen ihminen, että minulle on luontevaa kehua ja hehkuttaa muiden ulkonäköä ym., mutta sellaiset huomionhakuiset ihmiset jotka oikein kerjäävät sitä, ovat yksinkertaisesti rasittavia.

Yksi kaverini on muuten hyvää seuraa, mutta sen huomionhakuisuus on todella rasittavaa.

Hän on siis ihan itse myöntänyt olevansa koukussa huomioon, ihailuun, somelikeihin yms.

Tosi raskasta välillä, huh huh.

Parhaimmillaan ihana tyyppi, mutta tuo piirre sitten äähhh. O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi