Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko laboratoriohoitajille töitä muualla kuin Helsingin alueella?

Vierailija
24.02.2015 |

Onko esim. Kuopiossa, Turussa, Tampereella vaikeaa saada töitä? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Alan omasta mielestäni ainoita hyviä puolia on, että töitä on tarjolla paljon, ja ihan joka puolella Suomea. Itse vaihdoin alalta pois jo kauan sitten, kun kyllästyin huonoon palkkaan ja työn monotonisuuteen.

Vierailija
2/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että labratorinnoutajalle! :D :D :D

Lisää kahvia.. (pahoittelut ap, en osaa tarkemmin vastata kysymykseesi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:26"]

Ei ole. Alan omasta mielestäni ainoita hyviä puolia on, että töitä on tarjolla paljon, ja ihan joka puolella Suomea. Itse vaihdoin alalta pois jo kauan sitten, kun kyllästyin huonoon palkkaan ja työn monotonisuuteen.

[/quote]

Ok. Siirryitkö täysin toiselle alalle?

Mol.fi:ssä ei ollut kuin Uudenmaan alueella avoimia työpaikkoja ja muutamia hajapaikkoja muualla Suomessa. Sen takia kysyin. Ap

Vierailija
4/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:26"]

[/quote]

Ok. Siirryitkö täysin toiselle alalle?

Mol.fi:ssä ei ollut kuin Uudenmaan alueella avoimia työpaikkoja ja muutamia hajapaikkoja muualla Suomessa. Sen takia kysyin. Ap

[/quote]

Haitko myös nykyisellä nimikkeellä bioanalyytikko? Esim. täällä on avoimia paikkoja muualtakin kuin pääkaupungista: https://avointyopaikka.fi/avoimet-tyopaikat-bioanalyytikko%20diakoniaty%C3%B6ntekij%C3%A4%20diakoni%20laboratoriohoitaja%20asumisohjaaja%20apulaisosastoonhoitaja?gclid=COaylMmH-sMCFRQatAodRDsA9Q#search/?ref=aw-at_ta-terveys-sosiaali_%2Bty%C3%B6paikat%20bioanalyytikko 

Joo minä vaihdoin ihan toiselle alalle, kun tosiaan se monotonisuus, huono palkka ja työn älyllinen haastamattomuus alkoi tympiä. Lähdin yliopistoon opiskelemaan tietojenkäsittelyoppia ja olen nykyisin IT-alalla. Hassua kyllä, tämä ala on nykyisin kriisiala, jolla paljon työttömyyttä, ja olen joskus miettinyt että jos YT:issä omalle kohdalle iskee, niin kai sitä voisi sitten labrahommiinkin palata jos pakko on.

Vierailija
5/5 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä etsii ja missä työskentelee. Itse olen tutkimuspuolella, missä on palkka hyvä eikä puhettakaan työn monotonisuudesta.