Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava mutta notkea

Vierailija
23.02.2015 |

Ärsyttää, kun venytellessä ja vaikka siltoja tehdessä tunnen kun läskirullat puristuvat kasaan kun lihaksissa riittäisi vielä joustoa. Inhokkiasi silta, kun selkäläskit keräytyvät yhteen kasaan. Kaikki lihavat eivät siis todellakaan ole jäykkiä pökkelöitä, minunkin sisällä on entinen notkea voimistelija :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:47"]

Ärsyttää, kun venytellessä ja vaikka siltoja tehdessä tunnen kun läskirullat puristuvat kasaan kun lihaksissa riittäisi vielä joustoa. Inhokkiasi silta, kun selkäläskit keräytyvät yhteen kasaan. Kaikki lihavat eivät siis todellakaan ole jäykkiä pökkelöitä, minunkin sisällä on entinen notkea voimistelija :(

[/quote]

Jumpassa olen joskus nähnyt todella "notkeita läskejä", anteeksi ilmaisu. En katso niitä läskejä, vaan sitä, että olen kade. t. normaalipainoinen rautakanki, joo koetan tehdä asialle jotain, mutta geenit on mitä on  ja paljon saa tehdä. 

Vierailija
2/2 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:47"]

[/quote]

Jumpassa olen joskus nähnyt todella "notkeita läskejä", anteeksi ilmaisu. En katso niitä läskejä, vaan sitä, että olen kade. t. normaalipainoinen rautakanki, joo koetan tehdä asialle jotain, mutta geenit on mitä on  ja paljon saa tehdä. 
[/quote]
Olin tänään juuri ryhmäjumpassa, joten näin kanssajumppaajien ilmeet kun astelin sisään kiloineni. Ivalliset ja säätivät katseet kuitenkin muuttuivat kunhan päästiin itse asiaan, monikaan hoikempi ei saanut spagaateja pohjaan asti, kämmeniä reilusti lattiaan tai pystyneet potkimaan jalka suorana pään yläpuolelle. Kiva tietää että jotkut näkevät kiloja pidemmälle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan