Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville, että anoppi pettää miestään :-(

Vierailija
13.08.2008 |

Ja anoppi myös tietää, että minä tiedän. Ja tiedän myös, ettei hänen miehensä tiedä.

Mitä ihmettä teen? Mun on nyt tosi vaikea suhtautua häneen ja hänen mieheensä. Omalle miehelleni ja hänen sisaruksilleen en voi kertoa.

Hyi hitto mikä tilanne. Pitää vain olla kuin en tietäiskään...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joskus paljastuu, että sinä tiesit?

Vierailija
2/6 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joskus paljastuu, että sinä tiesit?

Kuinka mä selitän sen kaikille??

Voi hitto...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kertoisin miehelleni ja hän saisi päättää mitä tekee tietonsa kanssa. Kertoisin myös anopille, että olen kertonut hänen pojalleen.

Vierailija
4/6 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että appiukko pettää anoppia. Hän jäi minulle kiinni parista puhelusta ja viimeinen juttu oli kun näin keräämässä syreenipuskasta kukkakimppua joka ei ikinä ilmestynyt anoppilan pöytään.

En kehdannut kertoa miehelleni saati anopille.

Lopulta tilanne ratkesi niin, että appi kertoi itse anopille, anoppi antoi anteeksi mutta kertoi lapsilleen. Asiasta ei sen koommin puhutta. Painettiin siis ihan villaisella. Minua se hiukan vaivaa vieläkin mutta olen ajatellut, että mitäs se minulle jo se ei asianomaisia itseään haittaa...

Vierailija
5/6 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei ole epäilystäkään. Saisi sitten itse päättää, miten toimii suhteessa isäänsä ja sisaruksiinsa.

Vierailija
6/6 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apelle en todellakaan lähtisi kertomaan, mutta ei musta ole myöskään reilua että miniä joutuu tällaisia salaisuuksia säilyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi