Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenita Airisto

Vierailija
22.02.2015 |

Aika sileä naama , vaiikka ikää yli 70v.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu nainen. Mulla ärsyttää nuo ukot, kun ei meinaa antaa puhua edes yhtä lausetta loppuun. Ja sitten lopulta siinähän tulee sellanen hermostunut puhe, ja miettii että milloin keskeytetään taas..Siis todella vaikeanoloista puhua nuiden ukkojen kans. Kaikki sujuis, jos ne antas puhua loppuun. Ei joutus koko ajan alottaan alusta. Varsinkin Donner tuntuu haluavan vähätellä jatkuvasti...

Vierailija
2/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Lenita on erittäin viihdyttävä ihminen, tyylikäs 78-vuotias lady, joka on aina sanavalmis, huumorintajuinen ja mikä parasta, osaa nauraa itselleenkin.

T. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä tapaus

Vierailija
4/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:42"]

Fiksu nainen. Mulla ärsyttää nuo ukot, kun ei meinaa antaa puhua edes yhtä lausetta loppuun. Ja sitten lopulta siinähän tulee sellanen hermostunut puhe, ja miettii että milloin keskeytetään taas..Siis todella vaikeanoloista puhua nuiden ukkojen kans. Kaikki sujuis, jos ne antas puhua loppuun. Ei joutus koko ajan alottaan alusta. Varsinkin Donner tuntuu haluavan vähätellä jatkuvasti...

[/quote] Lenita on hauska, ymmärrän kyllä, miksi älykkäät miehet on siihen niin hullaantuneita aina olleet. Kaunis, vahva, älykäs ja hauska. Ei varmasti roiku eikä ole perässävedettävä vaatija. 

Mut toi Jörkka - mä luulen, et hän pikemminkin vain yritti olla leikillinen ja hivenen flirttaileva, mutta vanhanaikaisella tavalla ja nykynaiset tulkitsevat sen herkästi vähättelyksi tai ylimielisyydeksi. En jaksa Jörkasta uskoa, et hän mitenkään erityisesti väheksyisi naisia. On vain nykyään vanha, kömpelo ukko.

Kaukana on ne ajat, kun Jörkka oli rennonsutjakka älykkörenttu ja koleinta koko Suomessa. Ja Ploiri oli notkea, akrobaattinen näyttelijä, josta löytyi myös henkistä kanttia. Ja Lenita oli Suomen Neito.

Nyt ne Lenitaa lukuunottamatta pönöttäjiä. Pahempia kuin Juice.

Vierailija
5/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenitan ääneen ei kyllä totu, ja onhan noi jututkin jo kuultu.

Vierailija
6/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen Zombie kuin Aira Samulin

Vierailija
7/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenita on laitattanut botoxia kasvojensa ihon alle ja silmäryppyjä sekä huulten ympärysihoaan suoristaakseen. Käyttää varmaankin naamarasvoja, joiden ovh. noin 200 ekua per 50 ml/prk.

Muuten kauhee kottarainen. On varmaan hyvää pataa Airi Samulinin kanssa, samoilla tanssi-jumpilla käyvät varmaankin yhdessä. Ja jutut vanhetessaan muuttuvat vaan härskimmiksi Lenitallakin, koko ajan vaan mielessään se, mistä on jäänyt paitsi viimoiset vuodet melko varmasti:DDDDDD

Vierailija
8/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:55"]Lenita on laitattanut botoxia kasvojensa ihon alle ja silmäryppyjä sekä huulten ympärysihoaan suoristaakseen. Käyttää varmaankin naamarasvoja, joiden ovh. noin 200 ekua per 50 ml/prk.

Muuten kauhee kottarainen. On varmaan hyvää pataa Airi Samulinin kanssa, samoilla tanssi-jumpilla käyvät varmaankin yhdessä. Ja jutut vanhetessaan muuttuvat vaan härskimmiksi Lenitallakin, koko ajan vaan mielessään se, mistä on jäänyt paitsi viimoiset vuodet melko varmasti:DDDDDD
[/quote]otsalohkodementiaa sairastavat puhuvat härskejä ja ovat seksuaalisesti estottomia

Vierailija
9/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:42"]

[/quote] Lenita on hauska, ymmärrän kyllä, miksi älykkäät miehet on siihen niin hullaantuneita aina olleet. Kaunis, vahva, älykäs ja hauska. Ei varmasti roiku eikä ole perässävedettävä vaatija. 

Mut toi Jörkka - mä luulen, et hän pikemminkin vain yritti olla leikillinen ja hivenen flirttaileva, mutta vanhanaikaisella tavalla ja nykynaiset tulkitsevat sen herkästi vähättelyksi tai ylimielisyydeksi. En jaksa Jörkasta uskoa, et hän mitenkään erityisesti väheksyisi naisia. On vain nykyään vanha, kömpelo ukko.

Kaukana on ne ajat, kun Jörkka oli rennonsutjakka älykkörenttu ja koleinta koko Suomessa. Ja Ploiri oli notkea, akrobaattinen näyttelijä, josta löytyi myös henkistä kanttia. Ja Lenita oli Suomen Neito.

Nyt ne Lenitaa lukuunottamatta pönöttäjiä. Pahempia kuin Juice.

[/quote] Valitettavasti Juice ei enää edes pönötä, on jo kuollut ajat sitten:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän