Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotipizzan gluteeniton pizza

Vierailija
22.02.2015 |

Miten on, voiko siihen luottaa? Monessa paikassa on tosi pienet tilat, saavatko ne tehtyä erillään ja miten paistetaan? Vehnälle voimakkaasti allergisen nuoren tekisi mieli pizzaa, mutta voiko luottaa? Sen pohjan tekeminen on aika tympeää. Tai tietääkö joku, onko ne valmiit pohjat kaupassa vehnättömiä? Kotipizzan on luontaisesti gluteeniton, mutta mietityttää se valmistus. Joo, meen googletttelemaan noita valmispohjien raaka-aineita. Ei tartte tänään, vaan huomenna laskettelemaan ja siellä sitten, vaihtoehtona on omat eväät. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy sieltä pitseriasta? Kuinka monta av-palstalaista luulet yleensä olevan hengaamassa siellä keittiössä?

Vierailija
2/5 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellaisessa alumiinisessa piirakkavuoassa, ettei koske muihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään erillisessä takahuoneessa ainakin siellä missä olin töissä. erilliset täytteet. mut samasta uunista se menee kun normipitsatkin. ei varsinaisesti oo kosketuksissa jauhoihin muutakuin ilmateitse ja tosiaan se uuni.

Vierailija
4/5 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin et " periaatteessa -joo,mut ei kyl voi taata et on puhdas".En kyllä uskaltais...

Vierailija
5/5 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:41"]

tehdään erillisessä takahuoneessa ainakin siellä missä olin töissä. erilliset täytteet. mut samasta uunista se menee kun normipitsatkin. ei varsinaisesti oo kosketuksissa jauhoihin muutakuin ilmateitse ja tosiaan se uuni.

[/quote]

Tieedä mistä tulevat, mutta ei ne niitä siellä kauli, vaan valmis paketti se on ja siihen sitten halutut jutu päälle ja samaan uuniin, vuoka pitää jauhot erillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän