Mä en kestä kun vauvan body puetaan sukkahousujen PÄÄLLE!
Mun lauantain suurin ärsytyksen aihe.
Whats yours?
Kommentit (24)
Ns Superman-tyyli :) minusta se on aina hauskan näköistä!
On paljon käytännöllisemmin päällä, kun ei sukkahousun vyötärö vilku housun vyötärön alta. Pysyy sitäpaitsi sukkahousut ja puolipotkarit vauvoilla paremmin jalassa, kun bodyn pukee niitten päälle.
Minä ainakin puen vauvani juuri niin, koska housut pysyvät paremmin jalassa :). Ja lisäksi se on kivan näköistä :).
Mun mielestä myös body kuuluu housujen alle mutta en ole toisten pukemistyyliä ruvennut "korjailemaan". Pukekoon miten haluavat kunhan sillä nyytillä on vaatteet ;)
Sä olet nähny unta ap, ei kukaan voi olla olla niin urpå että noin tekisi! Eihän...?
No sitä välii kun en vaan kestä! Sit sellainen hehtolitravaippa siihen niin se näyttää just Janelta tai Supermieheltä.
Sit mua ehkä hiukka ärsyttää finnintynkä suupielessä ja mutakeli ulkona. Ehkä eniten tänään kuitenkin toi bodysukkisjuttu.
ap
Mun veli tekee vauvalleen ja se on hauskan näköistä. Vaimoaankin naurattaa :D
Joo, on kyllä jotenkin niin urpon näköistä. Vähän niin kuin alushousut olisi vedetty päälishousujen päälle. Lapsiparat.
Kai laitat itse myös paitasi sukkahousujen sisälle? Itse todellakin laitan sukkahousut bodyn alle ja housut bodyn päälle.
Ihanaa et tää menee tästä. Mä luulen kanssa. Ehkä jopa siedätän itseäni ja vedän kohta sukkisten päälle alkkarit. Miiau! Grrr! Nausk!
ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:33"]Kai laitat itse myös paitasi sukkahousujen sisälle? Itse todellakin laitan sukkahousut bodyn alle ja housut bodyn päälle.
[/quote]
Millaisia bodyjä pidät itse? :)
Minäkin ihmettelin sitä aluksi, mutta välillä olen käyttänyt sitä juurikin yllämainitusta syystä, eli että sukkahousut tai puolipotkuhousut pysyisivät jalassa
Ei mulla ole edes vauvaa. Eikä se vauva siihen syypää ole. Vauvat on ihania.
ap
Sama juttu, ne vauvaparat näyttää sit aivan kuin jonkun takametsän urpojen vähäosaisilta lapsilta, joiden vanhemmat on niin tyhmiä, ettei osaa vaatteita pukea oikein.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:38"]Ei mulla ole edes vauvaa. Eikä se vauva siihen syypää ole. Vauvat on ihania.
ap
[/quote]
Hanki elämä :D
Mut jos se vauva onkin uusi Jane Fonda? Tai muuten vaan menossa aerobic-tunnille? Vauva-aerobic, anyone?