Kaksoset näkyi ultrassa rv 6?
Menkat alkoi 22.1. Ajattelin kp 19 tehdä raskaustestin. Plussa pärähti näyttöön kunnolla.. Olin kummissani. Kierto on yleensä 28-30pvä. Soitin neuvolaan. Pääsin tämän viikon ma ultraan. Siellä näkyi sikiöpussi. Hcg otettiin ja se oli 2200. Se vastasi kp 33. Kävin eilen uudestaan ultrassa. Th sanoi, että ehkä näki sykkeen ja alkoi etsi sykettä uudestaan. Kohta se löytyi. Mies sanoi, että tuossa on toinenkin. Th meni vaikeaksi ja kysyi, että on miulla suvussa kaksosia. Äidin siskolla on. Huh! Kahden vko päästä uudestaan ultraan.. olisivat siis samassa pussissa.. Tuntuu hurjalla et miten voi käydä kaikki näin äkkiä?! Menkkojen piti alkaa vasta toissa päivänä! La on joskus puolen välin jälkeen lokakuussa :)
oireita on ollu ihan hulluna jo ennen plussaa.. Miulla on neljä lasta ja tää raskaus on jo nyt kaikinpuolin erilainen. Oon ollu alusta asti sitä mieltä et on kaksoset. Onko kokemuksia siitä, että näkyi kaksi pientä sykettä ja ne näkyi vielä myöhemmin <3
Kommentit (6)
Mulla näkyi rv 7 kaksoset, erimunaiset, kummallakin oma pussi. Kyseessä neljäs raskaus. Valitettavasti viikon päästä toinen oli menetetty :( Nyt kuitenkin iloitaan yhdestä rv 37 menossa. Raskaus oireet tuli kyllä menetyksestä huolimatta tuplana lähes puoliväliin asti. Kroppa kai luuli kasvattavansa yhä kahta vauvaa.
Tässä hyvin todennäköisesti kaksi ruskuaispussia :) noiden alla näkyi sykkeet, suoraan molempien pussien alapuolella.
Meilläkin on vauvat samassa pussissa! Jostain luin, että den todennäköisyys on 1/10000 niin hauska löytää toinen samassa tilanteessa :)
Meilläkin on vauvat samassa pussissa! Jostain luin, että den todennäköisyys on 1/10000 niin hauska löytää toinen samassa tilanteessa :)
Noni, ensi ei meinannu millään onnistua ja sit tuli kahesti :D
Onnea!