Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukauden sairauslomalle ja opettajan suunnittelutyö

Vierailija
20.02.2015 |

Olen luokanopettaja ja jään kevään aikana kuukauden pituiselle sairauslomalle (leikkaus). Sitä tässä pohdin, että kuinka paljon minun pitää suunnitella poissaoloajan opetusta. Toki sijaiselleni kerron, missä mennään missäkin aineessa ja mitä suunnilleen pitäisi poissa ollessani käsitellä, mutta ei kai minun pidä monisteita väsätä tai tunteja suunnitella tms vaan se jää sijaisen vastuulle. Ilm. Ko. Ajalle sijoittuu ainakin yksi koe, ajattelin tehdä sen valmiiksi, mutta sijainen kai sen tarkistaa? En aio olla myöskään silmällä tavoitettavissa poissaolon aikana. Mitä opettajat olette mieltä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Wilmalla tavoitettavissa. :D

Vierailija
2/8 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään suunnittele, sijaisllesi luultavasti jopa maksetaan palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää tosiaan, että laitat sivut missä mennään ja ihan reilua on, jos sen kokeen katsot valmiiksi. Sekään ei ole pakollista, mutta lapsia ajatellen hyvä juttu.

Vierailija
4/8 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee edes sitä koetta. Ei sairauslomalla tehdä töitä.

Vierailija
5/8 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pitkälle ajalle tarvitse valmistella, mutta jätä mielellään ne opemateriaalit sijaisen käyttöön!

Toivoopi yksi, joka tekee sijaisuuksia ja ihmettelee miksi jotkut opet ei anna edes tehtäväkirjojen ratkaisuja tai muitaa kustantajan materiaaleja sijaisen käyttöön...

Vierailija
6/8 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika uhrautuminen ei kannata, itse olen sortunut liialliseenkin kiltteyden sairaana ollessa ja suunnitellut tunteja. Tuo mitä kerroit riittää hyvin ja ilmoitat selvästi että sijainen korjaa kokeet. Toivottavasti työnantaja hommaa mahdollisimman pätevän sijaisen!

Vierailija
7/8 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun mitään uusia monisteita tarvitse väsäillä tms. mutta jos sulla on vanhoja materiaaleja niin sijainen on kyllä ikionnellinen jos saa niitä käyttää. Ei sijaistaminen ole mitään helppoa hommaa, harvalla sijaisella on omasta takaa mitään materiaaleja tai kauheasti kokemusta, joten valmisteluun menee joka tapauksessa paljon enemmän aikaa kuin kokenella opella.

Vierailija
8/8 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainen saa täyden palkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän