Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaupungissa on mukavimmat linja-autokuskit?

Vierailija
19.02.2015 |

Onko kukaan jäänyt erityisesti mieleesi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa. Tervehtiivät aina. Ei pelkästään bussissa, vaan muutamat ihan kadullakin jos kävelevät vastaan. :D Pari vuotta kun kulkee samalla linjalla ja osa kuskeista pysyy samoina, kasvot tulevat tutuiksi.

Vierailija
2/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieksämäellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa, tosin monessa paikassa ei ole tullut kuljettua. Mutta siellä moni kuski sanoo huomenta ennen kuin itse ehtii. Täällä Vaasassa jos tervehtii kuskia, joidenkin kohdalla tuntuu, että hyvä ettei turpaan tule; niin vihaisen oloisia ovat. 

Vierailija
4/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan Turussa..Kaikki yrmyjä, suurin osa ei tervehdi. Saati nyt hymyile ainakaan. Vittuilevat jos kysyy jotain

Vierailija
5/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahessa

Vierailija
6/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:00"]

ei ainakaan Turussa..Kaikki yrmyjä, suurin osa ei tervehdi. Saati nyt hymyile ainakaan. Vittuilevat jos kysyy jotain

[/quote]No itse turkulaisena käytän lähinnä paattisten linjaa ja ne kuskit kyllä aina tervehtii ja heippaavat vielä kun matkustaja poistuu takaovesta. Muidenkin linjojen kuskit on aina tervehtineet. Kai se on itsestäänkin kiinni jonkin verran. Mä pyrin aina hymyilemään noustessani bussiin ja sanon hei. Niin metsä vastaa... jne

Vierailija
7/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinon ikäviä kuskeja tullut vastaan täällä Vantaallakaan. Osa on tosi mukavia, ja suurin osa ihan asiallisia.

Vierailija
8/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Oulussa, paitsi yksi joka jaksaa vuodesta toiseen olla yhtä ihana aamujen piristys muut ajeleekin sitten naama norsun v*tulla ja pysähtyvät pysäkin kohdalla jos ooikein hyvä päivä sattuu olemaan.
Nim: 2 linja-autoa ajeli ohi vaikka pysäkillä oli kyytiin tulijoita

Vierailija
9/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:00"]Lahessa
[/quote]
Kaikki vai joku tietty?

Vierailija
10/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:00"]

[/quote]No itse turkulaisena käytän lähinnä paattisten linjaa ja ne kuskit kyllä aina tervehtii ja heippaavat vielä kun matkustaja poistuu takaovesta. Muidenkin linjojen kuskit on aina tervehtineet. Kai se on itsestäänkin kiinni jonkin verran. Mä pyrin aina hymyilemään noustessani bussiin ja sanon hei. Niin metsä vastaa... jne

[/quote]No ehkä se on naamasta kiinni sitten. Mutta olkoon naama minkälainen vaan tulisi kaikkia kohdella samanarvoisesti.

Vierailija
11/11 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä. Itse ajossa eivät turhia juttele (mikä erittäin hyvä, jotta pysyttäisiin aikataulussa), mutta kadotettuani kerran bussikortin ja kerran kännykän bussiin, ovat olleet avuliaita ja olen saanut tavarat takaisin.

Turussa kaikkein hirveimmät. Vittuilevat asiakkaille, saattavat ajaa pysäkin ohi ihan tahallaan, hurjastelevat (olen kaksi kertaa ollut liikenneonnettomuudessa ja kumpaisenakin kertana bussimatkustajana Turussa) sekä tööttäilevät ja heristävät nyrkkejä bussikaistalla pyöräileville (jota en itse tekisi, mutta on täysin liikennesääntöjen mukaista). Onneksi en siellä enää asu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän