Mikä vaivaa ihmistä, joka voi käydä töissä ilman, että ryyppää iltasin?
Kaveri avautui minulle (mies) ja hän sanoi, että töissä käydessä hän ryyppää useimpina arki-iltoina ja menee krapulassa töihin, mutta hallitsee juomisensa työttömänä oikein hyvin. On ollut pian 3 vuotta tekemättä töitä ja pitää huolta itsestään aivan eritavalla.
Itse kuvittelisin, että se olisi juuri päin vastoin!?
Kommentit (8)
Mä oon törmänny tuohon ilmiöön juuri miehillä ennenkin. Kaikista ei ilmeisesti vain ole työelämään.
Ei ole varaa törpötellä työttömänä.
Opetellut stressinhallintakeinokseen alkoholinkäytön, eikä pysty/halua muuttaa tapojaan.
Myös alkoholinkäyttö heikentää yöunta ja lisää stressiä, jota parantaa tietämällään lievennyskeinolla, juomalla lisää. Kierre on valmis!
Valehtelee ja on tyytyväinen työttömänä juoppona. Töissä ollessaan joutui lähtemään krapulassa töihin.
Vierailija kirjoitti:
Opetellut stressinhallintakeinokseen alkoholinkäytön, eikä pysty/halua muuttaa tapojaan.
Myös alkoholinkäyttö heikentää yöunta ja lisää stressiä, jota parantaa tietämällään lievennyskeinolla, juomalla lisää. Kierre on valmis!
Jos iso J muutti veden viiniksi, niin nimenomaan ne Belsebubistit on suorittaja-absolutisteja.
Vierailija kirjoitti:
Eipä muuta saa ilman reseptiä.
Siis ei voi