Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Umppu sai tartunnan. Kertoo influenssasta sellaisen asian mikä monilta unohtuu. TÄÄ ON HYVÄ!

Vierailija
25.11.2021 |

"Olen itse sairastanut kaksi kertaa influenssan ja minulla on silloin ollut sellainen olo, että pelkäsin kuolemaa. Olen ollut niin huonossa kunnossa, että en ole päässyt edes omin voimin vessaan. Siinä tilanteessa kun sinun pitäisi vielä huolehtia kolmesta lapsesta on kombo täysin mahdoton. Tämä on se syy miksi meidän perhe on ottanut influenssarokotteen. Influenssa voi kestää todella pitkään ja se voi romauttaa kunnon aivan 100:sta nollaan. Äitinä en tiedä mitään niin kamalaa, kun katsoa kun oma lapseni on täysin voimaton ja todella sairas, saati olla itse samaan aikaan sellaisessa tilassa, etten pysty pitämään huolta lapsestani."

https://umppu.vaikuttajamedia.fi/2018/08/23/kun-jatat-tietoisesti-lapse…

Todella hieno huomio Umpulta: Influenssa tekee lapsetkin ihan äärettömän sairaiksi mikä vaatii vanhemmilta suuria ponnistuksia 24/7, mutta usein vanhemmatkin taistelevat samaan aikaan itsekin rajun influenssan kourissa.

Miten hoidat vaikeasti sairaita lapsia, kun et itse kykene menemään edes vessaan??
Meinaatko että joku tuttava tulee kotiisi viikkokausiksi 24/7 hakemaan tartuntaa? Kyse kuitenkin influenssasta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi