Olen niin väsynyt ja kyllästynyt nykyisin tähän
Elämään!
Korona-aika on tehnyt kaikesta ikävää, raskasta ja vaikeaa. Eikä jatkuva etätyökään auta asiaa yhtään. Olisi jo niin kiva elää normaalisti. Enkä tarkoita bilettämistä.
Kommentit (10)
Minä myös. Tykkäsin käydä toimistolla. Nyt pomo ilmoitti, ettei tarvitse enää tulla.
Koko tämän ajan kun on ollut tätä koko ajan jatkuvaa huolipuhetta on voinut elää ihan normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Tykkäsin käydä toimistolla. Nyt pomo ilmoitti, ettei tarvitse enää tulla.
Sait lopputilin?
Mitä se työnantaja sanoi kun kerroit ettei etätyöt ole sinun juttusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait lopputilin?
Ei vaan, että jatketaan täyttä etätyötä taas.
Ei kannata kyllästyä elämään! Elämä on ihanaa! Korona on tehnyt kieltämättä elämästä vaikeampaa tai ainakin erilaista kuin ennen mutta kyllä tämäkin joskus loppuu. Rokotteet on keksitty ja kohta on jo lääkettäkin. Pidän etätyöstä erityisen paljon, aivan mahtavaa kun ei tarvitse vääntäytyä työpaikalle mieluiten enää ikinä! Kotoa käsin onnistuu kaikki. Kaupassakaan en ole käynyt kahteen vuoteen, verkkokauppa toimii mainiosti ja aika säästyy mukavampiin asioihin.
Koitahan vielä tsempata, paremmat ajat ovat tulossa👍
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kyllästyä elämään! Elämä on ihanaa! Korona on tehnyt kieltämättä elämästä vaikeampaa tai ainakin erilaista kuin ennen mutta kyllä tämäkin joskus loppuu. Rokotteet on keksitty ja kohta on jo lääkettäkin. Pidän etätyöstä erityisen paljon, aivan mahtavaa kun ei tarvitse vääntäytyä työpaikalle mieluiten enää ikinä! Kotoa käsin onnistuu kaikki. Kaupassakaan en ole käynyt kahteen vuoteen, verkkokauppa toimii mainiosti ja aika säästyy mukavampiin asioihin.
Koitahan vielä tsempata, paremmat ajat ovat tulossa👍
Niinku mihin sun aika säästyy?
Mulla ei ole enää mitään tekemistä. Olen ihan kyllästynyt ja psyyke hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitahan vielä tsempata, paremmat ajat ovat tulossa👍Niinku mihin sun aika säästyy?
Mulla ei ole enää mitään tekemistä. Olen ihan kyllästynyt ja psyyke hajoaa.
Aika säästyy kaikkeen kivaan. Aamulla saa nukkua pitempään kun ei ole työmatkaa, illalla olet jo valmiiksi kotona kun ei ole edelleenkään sitä työmatkaa😅. On aikaa leipoa ja tehdä gourmet-päivällisiä. Olla perheen kanssa. Katsoa hyviä elokuvia ja dokumentteja telkusta. Opiskella vierasta kieltä, joskus voi vielä matkustaa. Käydä paljon ulkona luonnossa, siellä psyyke lepää ja elpyy. Harrastaa liikuntaa. Onhan näitä paljonkin asioita mihin sitä aikaa on säästynyt.
Tietysti olisi hienoa jos korona loppuisi mutta sitä odotellessa voi edelleen tehdä kaikkea kivaa silti vaarantamatta terveyttään/henkeään.
Minä taas tykkään koronasta. Etätyöt on kivoja ja virusta on hauska levittää maskihoroille.
Ihan kuule samaa mieltä myös!