Kuinka moni teistä täyttää täydellisen naisen kriteerit?
Kari Heuskala, miehen seksuaalisuus. KKuinka monta prosenttia miehistä pitää piirrettä merkittävänä
Sensuelli, eroottinen suu 83%
Täyteläiset ja kiinteät rinnat 80 %
Pitkät jalat 77%
Hoikka figuuri 73%
Ajetut häpykarvat 67%
Pyöreät lonkat 64%
Naiselliset reidet 62%
Kauniisti kaartuva häpykumpu 54%
Urheilullinen vartalo 53%
Mantelinmuotoiset itämaiset silmät 51%
Pitkät hiukset 49%
Kommentit (22)
Niin, ja sitten kuitenkin elävät aivan onnellisina sen oman, inhimillisen puolisonsa kanssa, jonka häpykummun kiehkurat eivät muodostakaan täydellistä kultaista leikkausta. :D
Täydellinen nainen ilmoittautuu :D mutta ai niin nää tatuoinnit pilaa mut, ihme että edes pääsin naimisiin. :(
Suomalaisella geenipermällä onnistuu harvemmin saamaan "mantelinmuotoiset itämaiset silmät".
Ja miksi häpykarvojen pitää olla ajeltu, miksei kelpaa että ne on vaikka vahattu?
-ap
turha uskoa noita, koska toi on joku vanha tutkimus, pitäis tehdä uusi ja kysyä täydellisen naisen kriteerit näiltä 85-95 syntyneiltä miehiltä, jotka nyt on parinvalintaiässä
Sensuelli, eroottinen suu 83%
- Vaikea arvioida itse, onko. Luulen että ei.
Täyteläiset ja kiinteät rinnat 80 %
- Pienet ja roikkuvat. En edes imettänyt vaan menivät pilalle rpelkästään askauksien takia koska raskaus suurensi niitä tilapäisesti pari kuppikokoa ja sen jälkeen pienenivät lähtökokoonsa. Veltot A-kupin pussit.
Pitkät jalat 77%
Hoikka figuuri 73%
Ajetut häpykarvat 67%
- Ei ole.
Pyöreät lonkat 64%
- Tarkoittaa varmaan lantiota? On selvästi erottuva (25 cm isompi ympärys kuin vyötäröllä).
Naiselliset reidet 62%
- Tällä kropan mallilla on aika väistämättä, jos ei ole anorektisen laiha.
Kauniisti kaartuva häpykumpu 54%
- En ole arvioinut miten se kaartuu. Tavallisesti kai?
Urheilullinen vartalo 53%
- Hoikahko, mutta ei erityisen urheilullinen.
Mantelinmuotoiset itämaiset silmät 51%
- Suuret ja enemmän pitkulaiset kuin pyöreät, mutta ei itämaiset. Eikös niissä ole se erilainen nurkkapoimu?
Pitkät hiukset 49%
- On.
Aika epätäydellinen olen. Voi...
Miksi miehen pitäisi määritellä naisen arvo? Ihan typerää. Olen kaunis, ja tiedän sen, mutta ei se ole tärkein ominaisuuteni enkä halua miestä, joka on kiinnostunut ulkonäöstäni enemmän kuin ajatuksistani. Eikä kukaan mies määritä arvoani.
Olen siis kaukana täydellisestä:
Sensuelli, eroottinen suu 83% Ryppyjä rupeaa pukkaamaan
Täyteläiset ja kiinteät rinnat 80 % Nippanappa kuosissa
Pitkät jalat 77% EIEIEI, savolainen persjalka
Hoikka figuuri 73% Oli 20 vuotta sitten
Ajetut häpykarvat 67% Ei ikinä!
Pyöreät lonkat 64% ???
Naiselliset reidet 62%
Kauniisti kaartuva häpykumpu 54% Tarttis ajaa se pöheikkö ja tarkastella sitten
Urheilullinen vartalo 53% Kaukana siitä
Mantelinmuotoiset itämaiset silmät 51% Slaavilaiset lurppasilmät
Pitkät hiukset 49% Eivät kasva enää pitkiksi
Mistä onnellinen suhteeni varmaan kiikastaa:
Hoikka figuuri <- 4 viikkoa laskettuun, ei olla kovin hoikkana oltu hetkeen
Ajetut häpykarvat <- 4 viikkoa laskettuun, ei todellakaan yllä
Pyöreät lonkat <- Lasketaan varmaan silleen, että oon pyöreä kaikkialta?
Naiselliset reidet 62% <- No jos ajatellaan naarasvirtahepoa, niin juu
Kauniisti kaartuva häpykumpu 54% <- En muista. En ole nähtyt huvikumpuani kuukausiin.
Urheilullinen vartalo 53% <- Viimeiset muistot tästä menetetty marraskuun lopuilla ja totaalituhottu joulupöydässä
Mantelinmuotoiset itämaiset silmät 51% <- Hö, pyöreät bambivetistimet
Pitkät hiukset 49% <- Ymmärrän miesten peniskompleksia. Ihan parista sentistä kiinni, että voisi kehua pitkäksi.
Tarkoittaako tuo silmäjuttu thaikkunaisia? Vai kissamaisia silmänrajauksia?
"Kasvot ovat kauneuden kannalta olennaiset. Monissa tutkimuksissa on tullut esille, että useat miehet arvostavat kasvoissa ovaalimaista muotoa, puhdasta ihonväriä, isoja ja sinisiä silmiä, pitkiä silmäripsiä, ohuita kulmakarvoja, suoraa nenää, keskikokoista suuta ja normaalin kokoisia (ei ulkonevia) korvia. Silmälaseja ei saisi olla."
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:16"]
Miksi miehen pitäisi määritellä naisen arvo? Ihan typerää. Olen kaunis, ja tiedän sen, mutta ei se ole tärkein ominaisuuteni enkä halua miestä, joka on kiinnostunut ulkonäöstäni enemmän kuin ajatuksistani. Eikä kukaan mies määritä arvoani.
[/quote]
Ei kummankaan, paitsi omaa sukupuoltaan, tai sitten ei.
Sensuelli, eroottinen suu 83% taitaa olla
Täyteläiset ja kiinteät rinnat 80 % joo, täynnä maitoa 75 f. Haittaako et nytkin toisessa roikkuu 1kk ikäinen tissitakiainen?
Pitkät jalat 77% on, suhteessa muuhun vartaloon. Keskivertoauomalaiseen nähden ei, olen 160cm pitkä
Hoikka figuuri 73% ehkä ensi kesänä taas
Ajetut häpykarvat 67% kyllä
Pyöreät lonkat 64% ??
Naiselliset reidet 62% no ei ainakaan miehekkäät
Kauniisti kaartuva häpykumpu 54% tätäkään en ymmärrä, kukaan kumppani ei ole koskaan kommentoinut, liekö hyvä vai paha...
Urheilullinen vartalo 53% ks. Kohta hoikka figuuri
Mantelinmuotoiset itämaiset silmät 51% ei ole
Pitkät hiukset 49% kyll
Millaiset on pyöreät lonkat?