Stressaa jättää mies sairaita lapsia hoitamaan
Meillä 3 ja 5v lapset. Kunpikin käydään töissä ja mulla vastuullisempi työ. Yleensä kuitenkin minä jään enemmän lasten kanssa kotiin kun sairastavat, sillä miehen ja lasten sairastelupäivät sellaisia että täällä entistä levottomampia/kipeempiä lapsia iltaisin. Mies on tosi huono asettamaan ryhtiä ja rajoja, lapset eivät koskaan esim nuku päiväunia miehen kanssa mutta minä saan kummankin nukkumaan. Lapset riitelee ja riehuu, mies sohvalla kirja kädessä että etteks tuu kuuntelee.. No ei sitten, isi selaa kännykkää. Mua suuruttaa. Mies jää oikeen mielellään töistään kotiin kun pääsee helpolla, mutta musta tuntuu pahalta nuo tollaiset päivät. Aina kun tulen töistä isompi etenkin valittaa että pienempi riehunut ja kiusannut ja hän olis nukkunut päiväunet jos olis saanut rauhan. Lasten pitää olla 39 kuumeessa siis että automaattisesti menisi levollisesti, mutta mä saan ryhdin pidettyä vaikka pienempi kuume tai toinen vaan sairastaa ja silti molemmat kotona. Mitä mieltä? Miten muilla? Jättäisittekö lapset siltikin isän hoitoon vuorollaan?
Mitä enemmän hoitaa sitä enemmän tulee otetta.