Saxendaa määräävä lääkäri
Hei kiltit kanssaihmiset, kertokaa keltä lääkäriltä olette saaneet Saxenda-reseptin. Olen epätoivoinen jojo-laihduttaja, laihduttanut elämäni aikana yhteensä 200kg ja lihonut saman verran. Nyt ei enää ruokaympyrät auta, tarvitsen kättä pitempää avuksi.
Vinkkaa hyvä lääkäri! Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Luulis et kuka vaan jos järkevä syy on. Ja kelan suhteen kriteerien täyttyessä tekee myös b todistuksen korvattavuudesta. Mulla toi olis privaatis 90e eli 20 min aika ja b-todistuksesta pieni lisä. Pitää sisällään toimisto jne maksut. Tkssa tarjosin tätä tai ozempicia 10x enemmä ku potilaat halus.
Terkuin lääkäri
Kiitos! Pk-seudulla tosiaan elän. Pelkään, että jos varaan summanmutikassa ajan lääkärille, niin määrää vain ene-dieetille, tällainen on nimittäin edellinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Luulis et kuka vaan jos järkevä syy on. Ja kelan suhteen kriteerien täyttyessä tekee myös b todistuksen korvattavuudesta. Mulla toi olis privaatis 90e eli 20 min aika ja b-todistuksesta pieni lisä. Pitää sisällään toimisto jne maksut. Tkssa tarjosin tätä tai ozempicia 10x enemmä ku potilaat halus.
Terkuin lääkäri
Mistähän tällaisen lääkärin tosiaan löytäisi? Minulle tk-lääkäri käski pitää ruokapäiväkirjaa. Ja 25 vuotta jojoilua mullakin takana, muistan makrot, kaalisopat, ravintoympyrät ja kalorilaskennat unissanikin ulkoa.
Syö vähemmän kuin kuluttaa, tällä hyvin yksinkertaisella olen pysynyt mitoissani koko elämäni.
Terv. nainen, 50v, 167cm ja 55kg
Terkuin lääkäri