Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen haluaa huomiota

Tyylikäs köyhä
23.11.2021 |

Jokainen ihminen kaipaa huomiota, hyvää tai pahaa. Jotkut ovat saaneet hyvät lähtökohdat, on järkeä, on komeutta, on kauneutta, koulu menee hyvin, on kavereita. opiskelu onnistuu ja uraputki alkaa ja jatkuu hyvin. Joillakin huonot lähtökohdat, koulussa ei menesty, jatko-opiskelu ei kiinnosta, on ylipainoa ja naama ei kummoinen ja vinoilua riittää. Älykäs ja urheilullinen ja komea naama tai kaunis upea kaunotar. Näitä ihaillaan.
Luuserista ei kukaan välitä. Monella näistä ainoa keino saada huomiota on ottaa tatuointeja, värjätä tukka sairaanväriseksi, pukeutua riepuihin ja vetää tupakkaa ja kaljaa kadulla, herättää pahennusta kiroilulla ja että ei välitä mistään., koulusta vähiten. Hyvin todennäköisesti näiden loppuelämä aika surkea. Mitä heidän kannattaisi tehdä? Onko ideoida?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vitussa halua huomiota, päinvastoin. Ihmiset kadehtivat ja purkavat omia ongelmiaan. Taidat olla yksi sellaisista.

Vierailija
2/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ottavat tatsoja koska on huono itsetunto ja vedetään sitten röökiä kaksin käsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on luuserin määritelmä?

Jatkuva huomionhakuisuus on melko rasittava luonteenpiirre.

Vierailija
4/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä halunnut huomiota ja jos saan huomiota, se on kovin vaivaannuttavaa. Olen asiakeskeinen, jos joku huomaa puutarhassani hyvin hoitamani "vaikean" kasvin viihtymisen, sellainen huomio kyllä kelpaa.

Vierailija
5/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaaminen ratkaisee ongelman. Tosin se huomio on negatiivista, mutta mitäs pienistä.

Vierailija
6/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kyllä pääsee siihen tavisten suureen harmaaseen massaan jos vain haluaa ja yrittää. Eikä siinä tarvitse elää kovin huonoa elämää. Ei ehkä yhtä hohdokasta kuin sen kaikkein kauneimmilla ja komeimmilla mutta ihan ok kuitenkin.

Vierailija
7/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Ap projisoi omaa huomionhakuisuuttasi muihin. Minä olisin vain onnellinen jos jätettäisiin huomiotta ja rauhaan.

Vierailija
8/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tasan halua. Paljon helpommalla pääsee, jos onnistuu sulautumaan massaan, eikä kukaan kiinnitä huomiota tekemisiin. Voi elää ja oleilla omalla tavallaan ilman paineita tai typeriä kommentteja.

Vierailija
9/13 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsäntöisesti vain aika narsistiset ja pinnalliset ihmiset kaipaavat huomiota.

Vierailija
10/13 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta suurin osa ihmisistä haluaisi olla jossain hyvä ja tykkää siitä, että häntä joskus kehutaan. Mielestäni jos ihminen ottaa rajuja tatuointeja, iskee naamaansa niittejä ja värjää sairaan kampauksen ja pukeutuu riepuihin ja esiintyy kadulla ylimielisesti ja kiroilee ja viis välittää mistään, niin tämä on hätähuuto: "Katsokaa! Minäkin olen olemassa! "

Vierailija
11/13 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä halunnut huomiota ja jos saan huomiota, se on kovin vaivaannuttavaa. Olen asiakeskeinen, jos joku huomaa puutarhassani hyvin hoitamani "vaikean" kasvin viihtymisen, sellainen huomio kyllä kelpaa.

Sama, en minä ainakaan halua huomiota, en positiivista enkä negatiivista. Ne molemmat ovat vaivaannuttavia. 

Vierailija
12/13 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ap sitten introverteisä koskaan kuullu. Mulla esim vaimo ahdistuu kaikista sosiaalisista tilanteista ja on onnellisimmillaan kun saa olla ihan rauhassa. Välillä huomio jopa omalta perheeltä on hänelle liikaa.

Vierailija
13/13 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon se jota ihmiset jäävät tuijottamaan kadulla, pultsarit huutelevat perään ja hullut heittäytyvät esim. julkisissa juttusille. En todella kaipaa tätä huomiota ja kesällä on ihana kun saa kulkea aurinkolasit päässä ja luurit korvilla eikä tarvitse huomata mitään. Vielä maski päälle niin parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan