Rehevä nainen
Oikeesti on totta että rehevä(lihava) nainen on hauskempaaseuraa kuin itseään peilistä katsova ja kehumisia odottava vastakohta.. kertokaas te ihanat naiset mistä löytäisin sellasen oman pullukka rakkaani
Kommentit (24)
Mikä on sun mielestä sopivan pullukka?
Rehevä on ehkä kuvottavin sana jota voi käyttää. Rehevä on suomeksi lihava, kasa läskiä. Ja ap taitaa itse olla sellainen.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 09:09"]Rehevä on ehkä kuvottavin sana jota voi käyttää. Rehevä on suomeksi lihava, kasa läskiä. Ja ap taitaa itse olla sellainen.
[/quote]
Ei ole kuin rönsyilevä:D
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:54"]Oikeesti on totta että rehevä(lihava) nainen on hauskempaaseuraa kuin itseään peilistä katsova ja kehumisia odottava vastakohta.. kertokaas te ihanat naiset mistä löytäisin sellasen oman pullukka rakkaani
[/quote]
Kokeile netistä.
Ha haa kasvillisuutta.. on varmaan mukava kellahtaa pehmeeseen ruohoon kesällä makoilee kuin että olis pelkkä kova kareikko
Rehevä ei muuten ole sama kuin läski, lihava.. ei todellakaan..
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 09:14"]Rehevä ei muuten ole sama kuin läski, lihava.. ei todellakaan..
[/quote]
Terveisin rehevä nainen
Sopiva pullukka..ei varmaan ole siinä mitään tiukkaa kriteerii mikä on just ihanne paino /koko..erillaisia ollaan kaikki
Miks yhtään kyseistä namipalaa ei ole täälä esim.
Sellainen on hyvää silmänruokaa, kun takaa päin työstää niin laardit aaltoilee työntöjen voimasta. Tulee sellainen merellinen fiilis ja tuntuu kuin olisi jokin valtamerilaivan kapteeni ohjaamassa alustaan kohti uutta satamaa.
Kotona..höh.. tuuhan esille ni löydän sut
Eihän täälä voi eikä saakkaan alkaa pommittaa ketään...siis sydämmin
Läskejä on maailma täynnä, joten ei sellaisen löytäminen kovin vaikeaa ole.
Ei luulisi Suomessa tuottavan ongelmia löytää läskiä ämmää. Normaalipainoisen ja itsestään huolta pitävän löytäminen on hankalampaa.
Oonko minä rehevä näillä mitoilla:
100/77/100 ja paino 66.. olo on sellanen turhankin iso. Olisipa kivaa olla 90/65/90...
Rehevä? Siis pitääkö siinä naisessa kasvaa jotain kasvillisuutta?