Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko N35 ja M23 koskaan onnistua?! Huoh...

Vierailija
14.02.2015 |

Olen ollut jo kauan ihastunut itseäni 12 vuotta nuorempaan miehenalkuun.... Hän on ikäisekseen kypsä ja minä nuorekas (mitä nyt vähän ylipainoa:()

Tapaamme yhteisen harrastuksen parissa useasti viikossa.. Olemme tutustuneet toisiimme hyvin mutta minulla ei ole hajuakaan mitä hän minusta ajattelee...

Itse en tiedä mitä ajatella ikäeron takia. Olemme myös ulkomuodolta hyvin erilaiset.
Tilanne vaivaa minua päivittäin.. Mutta salaisissa haaveissani olemme yhdessä. Rakastan häntä, salaa.
Toivon rehellisiä ja valaisevia kommentteja, kiitos <3.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pitää lisätä vielä, että hän ajattelee minut ainakin ystävänä ja kehuu kuinka mukavaa on jutella. Aidosti viihtyy, sen tiedän, mutta enemmän kuin ystävänä? Olisiko kellään vastaavia kokemuksia?

Ap

Vierailija
2/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin puuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala, heti haukutaan puumaksi! :D mä ehdotan et ottaisit vaan rohkeesti selvää. Vai pelkäätkö et välit menee? :/ tsemiä enivei!

Vierailija
4/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, jos tunteisiisi vastataan ja elämäntapanne sopivat yhteen. Mutta aina tulee olemaan ihmisiä, jotka suhtautuvat arvostellen. Toivottavasti niitä ei löydy lähipiiristänne, jos yhteen päädytte.

Vierailija
5/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun miehellä on ikäeroa 10v, parisuhteen alkaessa oltiin mies 30 ja mä 20. Sillon tuli kyllä aika paljon kritiikkiä, ja välillä tuntu raskaalta kun toinen on jo vähän kokeneempi asiassa kun asiassa. Tosin meillä on toiminut eikä enää seittemän vuoden jälkeen tunnu missään. Uskon että rakkaus voittaa esteet!

Vierailija
6/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea sanoa mitään konkreettista. Tosin ainahan sitä voi yrittää, pyydä miestä vaikka kahville tms. Onko sinulla edes hänen puhelinnumeroa? M21

Vierailija
7/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänen aika, tee se aloite ennenkuin tämän korjaa talteen joku muu nainen. sinne useasti viikkojen väliin mahtuu kaikkea kivaa.

sellaisessa tapauksessa myös kun tunne on molemminpuolinen.vaikkei sitä ole toisille ole suoraan ilmaistu. näissä tilanteissa kannattaa olla aikas rehellinen toiselle mikäli tämän oikeasti haluaa.

Vierailija
8/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kovasti ihastunut pari vuotta nuorempaan mieheen. Lopulta uskalsin kertoa tunteista ja pyytää kahville. Vaikka meistä ei tullut mitään, ja harmitti alussa, niin nyt olen onnellinen etten jäänyt turhaan uneksimaan ja vaan toivomaan parasta.

Vierailija
9/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen M24 ja ainoa "ongelma" jonka tuossa näkisin on, että 35-vuotiaalla naisella biologinen kello jo tikittää sen verran että haluaa saada lapsia mahdollisimman pian. Itse en niitä vielä näin nuorena tekisi.

Muutenhan ikä on vain numero, yhteiset kiinnostuksen kohteet ja kemia on paljon tärkeämpää!

Vierailija
10/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huono itsetunto ja siksi epäröin vielä tämän ikäkriisin lisäksi.. :( kiitos vastauksista!

Me olemme siis jo ystäviä, olemme yhteisessä vapaa ajan harrastuksessa, jossa olemme myös usein vain kahden "vahtivuorossa". Silloin tulee juteltua paljon syvällistäkin..

Eli M21, en tiedä mitä tapahtuisi jos pyytäisin, yksi suuri kysymys mielessäni on juuri se että uskallanko riskeerata meidän loistavan ystävyyden Jos hän sanookin ei? Kestänkö sen..?

Ap

Vierailija
11/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en tiedä osaisinko ajatella noin paljon vanhemmasta "naisystävästä" mitään sellaista. Olisit minulle enemmänkin ehkä kummitäti jonka kanssa voi olla läheinen. Mies, 19v.

Vierailija
12/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha, mulla on sama tilanne, mut oon ihastunut 17v vanhempaan pianonopettajaan joka on 35v! Hänellä on avovaimo, mutta hän on kertonut ettei siinä ole enää mitään.. Hän ei ole koskaan kysynyt mitään suoraan, mutta on hyvin selvästi antanut ymmärtää että voisin olla hänelle jotain. Voi tätä tunteiden vuoristorataaa! :(

Vierailija
13/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, mutta en usko, tai ainakin varaudu rukkasiin. :( N25.

Vierailija
14/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on oikeus omiin tunteisiin! Sano se ääneen tai saatat vielä katua!! Nuoret miehet on menevää tavaraa! Mitä sitten jos myöhästyt??? Mene ja kokeile!!!

Vierailija
15/15 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen miehenalku ei ajattele juuri mitään. Jossain vaiheessa karkaa omanikäistensä tai nuorempien perään. Pidä pari vuotta leikkikaverina ja katso sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi