Mitä olette saanut tänään naisiltanne lahjaksi?
Kommentit (22)
Vastaan myös naisena. Ukko pääsi miesporukassa reissuun. En ole tänään lähettänyt yhden yhtä mäkätysviestiä! aihetta olisi kyllä ollut. harkitsen lahjaa sitten kun saapuu kotiin kunnon mukaan.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:16"]Toivoi että olisin kakaran kanssa pakannu kamat ja lähteny, ennen ku tulee töistä.
[/quote]
Ihan kohtuu toivomus mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:32"]Lahjakortin hierontaan.
[/quote]
Thai?
Omaa aikaa, koko päivän, ja jääkaapin oveen lapun hommista mitkä pitäisi hoitaa ennen kuin hän tulee puoliltaöin kotiin.
Mun mies sai luvan hakea kaupasta kaljaa. Annoin rahat.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 16:00"]Mun mies sai luvan hakea kaupasta kaljaa. Annoin rahat.
[/quote]
Sori, peukutin vahingossa alaspäin
Niken urheilupaidan ja bokserit. Illalla tarjoaa aterian juomineen ravintolassa. Vastalahjaksi panen ja lujaa (okei, maksoin hotellin).
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:59"]
Ei ole naista :I
[/quote]
mulla ei ole miestä. saat siis minulta lahjan. olen koko päivän kälättämättä!
Kumpikaan ei saanut varsinaisia lahjoja, mutta kävimme yhdessä kaakaolla. Sopiva ystävänpäivä meille :)
Ei sitten mitään, mutta oletti kyllä minulta saavansa.
Naiset eivät tajua romantiikkaa :(
Livboxin sain. Itse en antanut naiselleni mitään.
Vastaan naisena - annoin ukkokullalleni pleikkariin uuden ohjaimen ja aamupalaksi todella runsas brunssi johon korvapuusteja myöden aamutunteina heräsin itse leipomaan.
Vaimo oli leiponut suklaaleivonnaisia ja teki pizzaa. Kaljaakin sain! Illalla hänellä on vielä jokin yllätys luvassa. Luulen, että mennään teatteriin.