Tiedätkö ihmisiä, jotka omasta mielestään kauniimpia kuin muiden
Tunnetko siis ihmisiä, jotka ovat omasta mielestään kauniimpia kuin esim. sinun mielestäsi?
Tuli mieleen yksi teiniaikainen kaveri, joka osallistui Raumalla pitsimissikisaan. Olihan tuo pitkä ja hoikka, mutta naama ihan perus ja pottunenä. Itse en koskaan pitänyt missityyppinä.
Kommentit (33)
Sehän on ihmiselle hyväksi pitää itseään kauniina. Se on hyve. Paljon parempi juttu kuin pitää itseään rumana ja huonona. Ja jokainenhan on jollain tavalla kaunis. Makuasiat ovat tietty makuasioita. ;)
Aika monet tyrkkyjulkkikset, esim. Sara Chafak, Suvi Pitkänen, Minna Sara ja Sofia Ruusila
Tunnen paljonkin, yläasteajoilta. Osallistuvat kaikkiin mahdollisiin missikisoihin ja postaavat itsestään bikinikuvia Facebookiin. Harrastavat tankotanssia tai cheerleadingia (siis sitä versiota missä vain heilutellaan pomeja). Koskaan eivät voita mitään
No ei nyt ihan tällaisia missiksi pyrkivät -kokemuksia ole, mutta käykö tämmöinen: minulla on tuttavia, jotka joko mainostavat joutuvansa aina lukuisten iskuyritysten kohteeksi ja ovat jo valmiiksi baareissa asenteella "Joo, tuo selvästi yrittää iskeä mua". Ja yleensä he jollakin tavalla kalastelevat huomion itselleen, jos sen iskuyrityksen kohteena onkin joku muu.
Olen itse hyvinkin harmaavarpunen, enkä pidä kirjaa siitä, yrittääkö kukaan iskeä minua (ja se kirja voisi olla aika suppea). Tunnen muutamankin ihmisen, jotka "varastavat" tämän kokemukseni kiirehtimällä muistuttamaan, että "Kyllähän se oikeastaan minua yritti ensin/kyllähän se minuakin katsoi...", tai sitten yrittävät päihittää oman kokemukseni sillä, että kuinka monta kertaa, kuinka usein ja millaiset ihmiset heitä havittelevat aina, kun he astuvat ihmisten ilmoille. Ymmärtäsin, jos itse mainostaisin ärsyyntymiseen asti omaa huomiokiintiötäni, ja jos olisin jollakin tavalla niin upea ilmestys, että minut koettaisiin uhkana (ah, mikä ihana fraasi!). Mutta kun ei, minä olen juuri se tapettiin hukkuva tylsimys, joten miksi minun rinnallani tuollainen älytön mainostaminen siitä, että omalla viehätysvoimallaan saisi ihan kenet tahansa, ja taatusti useamman kuin minä?
En osaa ottaa kantaa, ovatko he tosiaan sitten niin kauniita. Mutta ainakin heillä on itsellään vankka luottamus omaan ulkoiseen ylivertaisuuteensa.
Yhden tunnen, aika huvittava tapaus.
Tunnen vain ihmisiä, jotka ovat muiden mielestä kauniita. Kaikilla on jotain komplekseja.
Jenni Vartiainen luulee olevansa kaunis, vaikka koko Suomen kansa pitää häntä lähinnä rumana.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:58"]
Jenni Vartiainen luulee olevansa kaunis, vaikka koko Suomen kansa pitää häntä lähinnä rumana.
[/quote]
Mihin perustuu väitteesi: "koko Suomen kansa pitää häntä lähinnä rumana"? Jenni Vartiainen on valittu neljä kertaa Suomen kauneimmaksi poptähdeksi yleisöäänestyksellä. Eräässäkin äänestyksessä hän sai 40 % annetuista äänistä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:58"]Jenni Vartiainen luulee olevansa kaunis, vaikka koko Suomen kansa pitää häntä lähinnä rumana.
[/quote]
Sulla ei taida kaikki inkkarit olla kanootissa?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:58"]Jenni Vartiainen luulee olevansa kaunis, vaikka koko Suomen kansa pitää häntä lähinnä rumana. [/quote] Sulla ei taida kaikki inkkarit olla kanootissa?
[/quote]
Mitä vaahtoat, kai sitä saa mielipiteensä kertoa? Ja onhan tälläkin palstalla tullut selväksi että Jennin ulkonäköä ei todellakaan arvosteta pätkääkään, kuten ei myöskään laulutaitoa eikä persoonallisuutta tai luonnettakaan.
Bloggaaja annika.o yäk en vaan ymmärrä
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:58"]Jenni Vartiainen luulee olevansa kaunis, vaikka koko Suomen kansa pitää häntä lähinnä rumana. [/quote] Sulla ei taida kaikki inkkarit olla kanootissa?
[/quote]
Mitä vaahtoat, kai sitä saa mielipiteensä kertoa? Ja onhan tälläkin palstalla tullut selväksi että Jennin ulkonäköä ei todellakaan arvosteta pätkääkään, kuten ei myöskään laulutaitoa eikä persoonallisuutta tai luonnettakaan.
[/quote]
Sorry nyt, mutta mun mielestäni siitä, että jotkut eivät arvosta Jenniä tällä palstalla, ei voi tehdä johtopäätöstä, että Suomen kansa ei arvostaisi häntä.
nro 11
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:27"]
[/quote]
[/quote]
Sorry nyt, mutta mun mielestäni siitä, että jotkut eivät arvosta Jenniä tällä palstalla, ei voi tehdä johtopäätöstä, että Suomen kansa ei arvostaisi häntä.
nro 11
[/quote]
Lässynlässyn, tällaiset typerät Pop-prinsessa -äänestykset ovat levy-yhtiön kusetusta eivätkä todellakaan mitään "kansan mielipiteitä".
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:23"]
[/quote]
[/quote]
Mutta älä please yritä sitten yleistää koskemaan kaikkia. Tai kerro niin että sinä uskot että koko suomen kansa toimii jollain tavoin..
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:58"]Jenni Vartiainen luulee olevansa kaunis, vaikka koko Suomen kansa pitää häntä lähinnä rumana. [/quote] Sulla ei taida kaikki inkkarit olla kanootissa? [/quote] Mitä vaahtoat, kai sitä saa mielipiteensä kertoa? Ja onhan tälläkin palstalla tullut selväksi että Jennin ulkonäköä ei todellakaan arvosteta pätkääkään, kuten ei myöskään laulutaitoa eikä persoonallisuutta tai luonnettakaan. [/quote] Mutta älä please yritä sitten yleistää koskemaan kaikkia. Tai kerro niin että sinä uskot että koko suomen kansa toimii jollain tavoin..
[/quote]
Nyt tämä Jenni-asia on loppuun käsitelty, ei sanaakaan enää siitä aiheesta. Mielestäni Anna Abreu luulee olevansa kauniimpi kuin onkaan, samoin Martina Aitolehti.
[/quote]
Jenni on jumalaisen kaunis. Ja lahjakas.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:40"]
[/quote]
Jenni on jumalaisen kaunis. Ja lahjakas.
[/quote]
Niin, SINUN mielestä. Olet yksin surkean mielipiteesi kanssa.
Maria Veitola ja Krista Siegfrids.
Minä olen varmaan omasta mielestäni kauniimpi kuin muiden mielestä, mutta ei se minua haittaa. En esim. koe tarvitsevani ehostusta, vaikka kaverini välillä niin vihjailevat. Kehottavat myös edes joskus katsomaan peilikuvaa.