Tapaan viikon päästä miehen, jonka kanssa tuli harrastettua yhdenillanseksiä
Ongelma on siinä että oltiin silloin kännissä. Mies muistaa mut tosi kauniina, mun pimpsa oli sen mielestä kaunis ja ihana, mun tissit niin ihanat. Tosiasiassa mä olen imettänyt kaksi lasta ja pimpsakin revähti synnytyksessä riekaleiksi. En todellakaan ole kaunis noista paikoista. Mies sitävastoin on oikeasti erittäin komea. Ollaan pidetty tiiviisti yhteyttä ja nyt sitten tavataan ihan kunnolla parin päivän ajan. Pelkään että sillä on ihan väärät mielikuvat musta. Ei kukaan mies voi pitää tällaista mammaa kauniina. Olen sievä kasvoiltani ja kroppa on muuten ihan ok, mutta ei mua voi verratakaan mihinkään hottikseen. Mulla on oikeasti todella huono itsetunto näistä mun vioistani johtuen.
Kommentit (12)
No minkäs sille teet? Joko näytät ittes tai sitten et. Jatkosta ei tiedä..
Voi näitä yhtenä iltana yhden jos toisenkin kanssa makaavia porttoja!! Häpeällinen tapa elää!!
No tarjoat sille parit kaljat tälläkin kertaa! Juomallahan ne naiset kaunistuvat.
Kaikki ystävälliset naiset ovat kauniita..
mies
Olitte kännissä, mies muistaa väärin että olet kaunis, sinä muistat oikein että mies on komea. Aha.
Ihastuneen miehen silmissä millainen suohirviö vain on kaunis.
Mies ei välttämättä ajattele sinusta samalla tavoin, kuin sinä itsestäsi. Varmasti pitää sinua kaikinpuolin ihanana, jos kerran haluaa kanssasi viettää aikaa. Älä turhaan stressaa. Koeajo on jo suoritettu ja hyväksi havaittu:)
No voi hyvänen aika, ei kai mies nyt arvota sinua alapään mukaan! Tai rintojen!
Nyt toisenlainen ote tähän juttuun ja ties mitä siitä seuraa! Onnea! T. viisas nainen
Anna sen miehen päättää ihan itse, mitä mieltä hän on:)
up