pakko-oireinen työkaveri
En kestä. Se inhoaa lapsia, sössöttää koko ajan hauvavauvoista, inhoaa pöpöjä ja desinfioi itteään ja sillä on kahden sentin tekokynnet, joiden alta löytyy varmaan miljoona pöpöä. Se asettelee koko ajan pakko-oireisesti tavaroita pöydällä ja pöllii mun pöydältä tavaroita, joiden pitäisi olla muualla.
Ihan vitun ärsyttävää!
Kommentit (8)
Täällä toinen pakko-oireinen sun muuta vaivaa, ja eläkkeellä, ja todellakin kuten kakkonen sanoi, ainahan meitä vain syytetään lusmuilusta. Monesti olen sanonut täälläkin ettei kukaan meitä töihin halua. Tai siis kyllä suorastaan vaatii, kunhan ei vaan omalle työpaikalle tai omia lapsia hoitamaan.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:18"]Koitapa kestää :) ainahan meille mielenterveysongelmaisille sanotaan, että pitäisi mennä töihin. Minullekin, joka olen sairauseläkkeellä pakko-oireiden takia, ehdotetaan työntekoa. Ole iloinen, että sairas työkaveri ei elä yhteiskunnan varoilla :) Koskas minä tulisin työpaikallesi järjestelemään ja pesemään? Saatan myös kysyä sulta kymmeniä kertoja teinkö jo jonkun asian. Eikö olekin mahtavaa saada meidät sairaat töihin!
[/quote]
vielä parempi ois jos te täys paskat reisat jäisitte oman onnen nojaa!
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:18"]Koitapa kestää :) ainahan meille mielenterveysongelmaisille sanotaan, että pitäisi mennä töihin. Minullekin, joka olen sairauseläkkeellä pakko-oireiden takia, ehdotetaan työntekoa. Ole iloinen, että sairas työkaveri ei elä yhteiskunnan varoilla :) Koskas minä tulisin työpaikallesi järjestelemään ja pesemään? Saatan myös kysyä sulta kymmeniä kertoja teinkö jo jonkun asian. Eikö olekin mahtavaa saada meidät sairaat töihin! [/quote] vielä parempi ois jos te täys paskat reisat jäisitte oman onnen nojaa!
[/quote]
Eli olisit valmis myös jättämään syöpäsairaat ilman mitään yhteiskunnan tukea? Mielensairaudet ovat sairauksia samalla tavalla kuin muutkin.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:18"]Koitapa kestää :) ainahan meille mielenterveysongelmaisille sanotaan, että pitäisi mennä töihin. Minullekin, joka olen sairauseläkkeellä pakko-oireiden takia, ehdotetaan työntekoa. Ole iloinen, että sairas työkaveri ei elä yhteiskunnan varoilla :) Koskas minä tulisin työpaikallesi järjestelemään ja pesemään? Saatan myös kysyä sulta kymmeniä kertoja teinkö jo jonkun asian. Eikö olekin mahtavaa saada meidät sairaat töihin! [/quote] vielä parempi ois jos te täys paskat reisat jäisitte oman onnen nojaa!
[/quote]
Tsot tsot, voi sullekin tulla vielä vaikka ja mitä vaivaa, tai lapsillesi. Muistapa sitten mitä olet sanonut.
Läimäytä poskelle avokämmenellä ja sano "lopeta toi pelleily aikuinen ihminen!" "pelkkää huomionhakua tuollainen pelleily!" Jumalauta!
[/quote]
Muista, että sinäkin voit koska tahansa sairastua psykoosiin tai pakko-oireiseen häiriöön.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:33"]
Läimäytä poskelle avokämmenellä ja sano "lopeta toi pelleily aikuinen ihminen!" "pelkkää huomionhakua tuollainen pelleily!" Jumalauta!
[/quote]
Älä lyö sairasta ihmistä.
Koitapa kestää :) ainahan meille mielenterveysongelmaisille sanotaan, että pitäisi mennä töihin. Minullekin, joka olen sairauseläkkeellä pakko-oireiden takia, ehdotetaan työntekoa. Ole iloinen, että sairas työkaveri ei elä yhteiskunnan varoilla :) Koskas minä tulisin työpaikallesi järjestelemään ja pesemään? Saatan myös kysyä sulta kymmeniä kertoja teinkö jo jonkun asian. Eikö olekin mahtavaa saada meidät sairaat töihin!