Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua - miten helpottaa hirveää tuskaa erotilanteessa, shokkivaiheessa?

Vierailija
11.02.2015 |

Mieheni haluaa erota, minä en. Mitään ei ole enää tehtävissä. Meillä on uusi unelmien koti, jossa joudumme asumaan vielä pitkään yhdessä (kallis talo pääkaupunkiseudulla ei mene nopeasti kaupaksi eikä ole varaa toiseen kotiin), ja kaksi lasta.
Tuska ja ahdistus ovat aivan hirveät. Unilääkkeillä saan vähän nukuttua, mutta koko hereilläoloaika on repivää, henkeä ahdistavaa tuskaa ja pelkoa tulevaisuudesta.
Millä tätä oloa voisi helpottaa? Onko teillä mitään selviytysmiskeinoja neuvoa? Miten itse selvisitte? Sain ahdistukseen lääkkeitä mutta ne vain tekevät huonon olon.
Olisi pakko pysyä jotenkin kasassa lasten kanssa, mutta koko ajan vain tekisi mieli itkeä ja huutaa ja kirkua pahaa oloa. Toisen silmien altakaan ei pääse pois, kun on yhteinen koti.
Apua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita vinkkejä? Miten ihmeessä voin alkaa edes toipua kun olen koko ajan samassa kodissa sen ihmisen kanssa, jota rakastan mutta joka on hylännyt minut? Aiemmissa suhteissa pystyi jättämään koko miehen elämästään, mutta nyt ei, kun on yhteiset lapset. Hirvittää jo ajatus hänen tulevasta uudesta naisestaan jne. Olen aivan revitty.

Vierailija
2/2 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityin lapsiin ja heidän hyvinvointiin. Olin mahdollisimman vähän tekemisissä sen miehen kanssa. Suunnittelin uutta asuntoa, elämää ja aloin heti katsella miehiä sillä silmällä.  Juttelin niille aina kun mahdollista ja päätin, ettei tuo eroava mies minua kaada, eikä hän ole viimeinen jonka minä kaadan =).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla