Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Hiihto)lomalaiset & iäkkäät mummolat

Vierailija
11.02.2015 |

Älkää tuppautuko iäkkäiden isovanhempien yövieraaksi lomillanne. 85-vuotiaat eivät jaksa enää majoittaa lapsiperheitä. Miksi tätä on joidenkin niin vaikea käsittää? Hotellivaraus ja sieltä käsin vierailut mummolaan. Vanhat ihmiset eivät ilkeä tai tohdi kieltäytyä näistä lomavieraista itse ja ovat äärimmäiset väsyneitä kun vieraat vihdoin lähtevät.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:50"]

Älkää tuppautuko iäkkäiden isovanhempien yövieraaksi lomillanne. 85-vuotiaat eivät jaksa enää majoittaa lapsiperheitä. Miksi tätä on joidenkin niin vaikea käsittää? Hotellivaraus ja sieltä käsin vierailut mummolaan. Vanhat ihmiset eivät ilkeä tai tohdi kieltäytyä näistä lomavieraista itse ja ovat äärimmäiset väsyneitä kun vieraat vihdoin lähtevät.

[/quote]

Osa hiihtolomasta ollaan. Itse olen mukana, osallistun ruoan laittoon, käyn kaupassa, perkaan heidän ruokakaappinsa. Siivoan myös muuten vanhemmillani. Sillä aikaa isovanhemmat ulkoilevat isojen koululaisten kanssa omasta tahdostaan, pelaavat lautapelejä yms. Ok mulle ei ole lomaa mutta silti mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummola tosiaan iäkäs, rakennettu 1910. Mummi joka mummolassa asuu on 70-vuotias. Ja me olkaa siellä koko viikko. Koko perhe. Siivotaan, vaihdetaan lakanat, otetaan joulukoristeet pois, käydään kaupassa, tehdään ruokaa ja leivotaan pakastimeen.... On kiva sitten sisarusperheen tulla "valmiiseen pöytään" seuraavalla viikolla.

Vierailija
4/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa vanhempani antaisivat meidän joskus mennä hotelliin, mutta ei, olohuoneen ja vierashuoneen huonoilla sohvilla on pakko nukkua ja yhden yön vierailut on ihan no-no. Eivätkä ole vielä vanhojakaan, joten itse raatavat hulluna vieraiden eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi