Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetissä pahimpia kohteita ovat aina sellaiset, joiden otsikossa

Vierailija
10.09.2006 |

lukee jotain " Wau" " Kurkkaa" " Katso" tai peräti " Upea" . Sellaiset kandee jättää avaamatta mun kokemuksen mukaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole tuon kirjoittaja, mutta jokainen tajuaa että pitäisi lukea selvitäN ite jne...

eikä siis oleta että ostaja selvittää ite, hömpät :)

Onpas hassusti tullut kaksi kirjoitusvirhettä, jotka muuttavat koko lauseen merkityksen ihan täysin...

Siis sinun mielestäsi myyjä on tarkoittanut " selvitäN ite postariT" ?

Hekoheko...

Vierailija
2/19 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos kysytään...Et jos huutikseen laittaisin jokaisen tuotteen kohdalle kaikki mitat ja punnitseisin postarit niin jopas menis aikaa. Ja pahimmassa tapauksessa kukaan sit edes huuda kyseistä tuotetta...Varmaan myös enenmpi huudelleet tietää, mitä postarit on noin suunnilleen.

Mielestäni näin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliseen että otsikkoon laitan vaikka katso, jos on hinnaltaan alhainen vaiks 0,10 euroa joku teeppari...

Vierailija
4/19 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...jos kysytään...Et jos huutikseen laittaisin jokaisen tuotteen kohdalle kaikki mitat ja punnitseisin postarit niin jopas menis aikaa. Ja pahimmassa tapauksessa kukaan sit edes huuda kyseistä tuotetta...Varmaan myös enenmpi huudelleet tietää, mitä postarit on noin suunnilleen.

Vierailija
5/19 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne erikoismerkit mitä tungetaan otsikkoon, ostamatta jää kun en edes viitti katsoa vaikka kuinka olisin just sellasta juttua hakemassa.

Ja ne postikulut.... Selvittäkää ne ja laittakaa huutoon!

Vierailija
6/19 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvitä ite postaris, mitat ja kaikki yleensä selvillä. mulla on nouto ensisijaisena ja tulen jopa vastaankin, pk-seudulla kerran kun asutaan!

Vierailija
7/19 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä logiikalla?

Vierailija
8/19 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tähti tarkoittaa, että tuote on ekan kerran uusittu ja muut merkit sitten siitä eteenpäin uusimiskierroksi tai olen muulla tavoin jakanut myyntikohteeni ryhmiin merkin avulla (esim. tytön vaatteet/pojan vaatteet). Mulla on siis eräänlainen oma koodisysteemi käytössä.

Vierailija
9/19 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siellä käydessä katson oikeastaan jokaisen kohteen. Luki siinä otsikossa vaikka " törkeen karseen paska"

Vierailija
10/19 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

selvitä ite postaris, mitat ja kaikki yleensä selvillä. mulla on nouto ensisijaisena ja tulen jopa vastaankin, pk-seudulla kerran kun asutaan!

...selvitä ite postaris...!

Vierailija
11/19 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pahimpia ovat esim. otsikkona " Pöytä." . Hei haloo, saisko pientä kuvausta jo otsikkoon? Noin junttien ilmoituksia en jaksa edes avata.

Vierailija
12/19 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi " golitsi" = älä vaivaudu avaamaan

Vierailija
13/19 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, asennetta löytyy mutta onneksi paljastan sen vain tyhmille huutajille =p

Mikä asenne tällä myyjällä !

Vierailija:

...selvitä ite postaris...!

Vierailija
14/19 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otsikossa lukee superihana tai upea, niin se on takuuvarmasti täyttä paskaa.

Ihanko oikeesti ne myyjät luulee, että joku tonttu menee siihen halpaan, että vaikka tuote näyttää kaameelta, mutta kun kerran kehutaan, niin huudanpa kuitenkin.

Joillain taitaa vaan olla tosi kauhee käsitys ihanasta...

Vierailija
15/19 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän otsikossa usein jotain adjektiivia (en tosin upea jne) joka täsmentää kohteen kuntoa. Lähinnä myyn todella vähän käytettyä ja hyväkuntoista tavaraa. Ja kyllä kauppa on käynyt, kaikki menneet reippaasti yli hintavarauksen ja palaute pelkästään positiivista (kehujen kera) :)

Vierailija
16/19 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useissa lauseissa käytetään adjektiiveja. oho!

Vierailija
17/19 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkkinä: myyt tietyn merkkistä haalaria, joita on samaan aikaan kaupan useampia. Oma haalarisi on todella hyväkuntoinen, olet ostanut sen uutena jne, kun taas useampi samaan aikaan myynnissä oleva haalari on kiertänyt jo useamman lapsen ja kenties jo käytettynä ostettu. Hullua olisi jättää otsikossa mainitsematta asiaa!

Vierailija
18/19 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tietäisi heti kannattaako kyseistä vaatetta edes vilkaista jos etsii tietyn kokoista.

Vierailija
19/19 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siis oleta että ostaja selvittää ite, hömpät :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan