Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastumisen merkit?

Vierailija
08.02.2015 |

Listatkaa!! :) Olen ihan ulapalla erään suhteen :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyy erottamaan flirtin ystävällisyydestä? :) Minulla on ollut ongelmia selvittää tätä, kun eräs tuttuni koskee jatkuvasti olkapäähän/polveen ja katsoo syvälle silmiin. On muillekin hyvin ystävällinen mutta en ole nähnyt koskevan samalla lailla..

Vierailija
2/18 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:33"]Miten pystyy erottamaan flirtin ystävällisyydestä? :) Minulla on ollut ongelmia selvittää tätä, kun eräs tuttuni koskee jatkuvasti olkapäähän/polveen ja katsoo syvälle silmiin. On muillekin hyvin ystävällinen mutta en ole nähnyt koskevan samalla lailla..
[/quote]Jos se on sellainen hellä kosketus, se kertoo varmasti lämpimistä tunteista toista kohtaan. Mutta jos kosketeltu kokee tilanteen jotenkin "lääppimiseksi" tai muuten kiusalliseksi, silloin se on väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelee tarkasti sun jutut ja muistaa myös, mitä ootte aikaisemmin puhuneet eli voi napata jostain kauempaakin jonkun pienen yksityiskohdan. Katselee sinua mielellään, melko varmasti yrittää peitellä sitä. Tulee luoksesi jonkin ei niin tärkeän asian vuoksi. Nämä tulee mieleen mitä olen itsestäni huomannut :-)

Vierailija
4/18 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää - ollaan kaikki yksilöitä. Tee aloite.

Vierailija
5/18 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee aloitetta?

Vierailija
6/18 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 00:17"]Kuuntelee tarkasti sun jutut ja muistaa myös, mitä ootte aikaisemmin puhuneet eli voi napata jostain kauempaakin jonkun pienen yksityiskohdan. Katselee sinua mielellään, melko varmasti yrittää peitellä sitä. Tulee luoksesi jonkin ei niin tärkeän asian vuoksi. Nämä tulee mieleen mitä olen itsestäni huomannut :-)[/quote]

Tämän huomasin itsekin jälkeenpäin. Ihminen joka oli ihastunut minuun toisteli muille puhumiani asioita. Hän oli selvästi kuunnellut tarkasti mitä puhun.

Vierailija
7/18 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... Erektio?

Vierailija
8/18 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla, koska edellisellä kerralla meni päin seinii...Olin tulkinnut ujohkon miehen ystävällisyyden ihastumiseksi ja menin sitten vähän "rohkaisemaan" häntä ja tekemään aloitteen...:-(  Never again.

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 08:43"]

Miksi et tee aloitetta?

[/quote]

Vierailija
9/18 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/18 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee aloitteen.

Vierailija
11/18 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:01"]

Mies tekee aloitteen.

[/quote]

Joo, tätäkin taas alapeukutetaan, mikä yllätys! Totuus on, että jos mies on sosiaalinen tavis niin kyllä ne piirittää ja tekee mitä tarpeellista on jos jostain naisesta on tarpeeksi kiinnostunut. Tää on nähty oikeassa elämässä, että kyllä sillon mies pyytää ulos ja katsoo synkkaako, netissä nää toisenlaiset vastaukset korostuvat.

Ujojen tai tunnevammaisten miesten kanssa toki eri asia, ne ei aloitteita tee niin herkästi :)

Vierailija
12/18 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 00:17"]Kuuntelee tarkasti sun jutut ja muistaa myös, mitä ootte aikaisemmin puhuneet eli voi napata jostain kauempaakin jonkun pienen yksityiskohdan. Katselee sinua mielellään, melko varmasti yrittää peitellä sitä. Tulee luoksesi jonkin ei niin tärkeän asian vuoksi. Nämä tulee mieleen mitä olen itsestäni huomannut :-)[/quote] Tämän huomasin itsekin jälkeenpäin. Ihminen joka oli ihastunut minuun toisteli muille puhumiani asioita. Hän oli selvästi kuunnellut tarkasti mitä puhun.

[/quote]

Kyllä mun puhutut asiat miehet muistaa vaikkei ne ihastuneita ole olleet :D

Vierailija
13/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutuu sinne, missä sinäkin olet.

Vierailija
14/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa vältellä, jos haluaa ettei toinen huomaisi

Vierailija
15/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukaise suu ja kysy siltä suoraan

Vierailija
16/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee jossakin vaiheessa vaivihkaisen "aloitteen", voi vaikka kautta rantain kysellä oletko sinkku, kertomalla vaikka itse olevansa taas yksin ystävänpäivänä

Vierailija
17/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyy jollain tavalla eri tavalla sinua kuin muita kohtaan. Katsoo tai vilkuilee sinua tavanomaista enemmän, keksii ehkä tekosyitä olla lähellä tai tekemisissä kanssasi. Kyllä se usein on aika ilmeistä. Joidenkin harrastama kohteliaisuusflirtti on asia erikseen. Sen erottaa siitä, että se kohdistuu aika samanlaisena kaikkiin "sopiviin" ihmisiin/ystäviin.

Vierailija
18/18 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että hän sanoo rakastavansa minua, mutta kumminkin on niitä pieniä signaaleja joita ajattelee itsensä torjumiseksi.kuulostaa hölmöltä. romanttinen rakkaus hn on hakeutumista toisen läheisyyteen. sen takia se onkin herkempi asia.

olisi huomattavasti ihanampaa olla kunnon yhteys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän