Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin Brandokselle sähköpostin ja postinumeron

Vierailija
05.02.2015 |

---ja se ehdotti mun nimeä ja osoitetta, sain tilattua melkein 400 eurolla kenkiä laskulle parilla hiiren klikkauksella.

Mitä helvettiä??? En edes kirjautunut mihinkään, en mitenkään tunnistautunut tai varmistautunut tai mitään. Että ihan kuka tahansa voi näköjään tilailla toisen nimiin laskulle ihan mitä tahansa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnalaskulla?

Vierailija
2/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sitä kukaan muu voi hakea..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:48"]

No eipä sitä kukaan muu voi hakea..

[/quote]

Siis miten niin ei voi? Sadat ihmiset tietää mun sähköpostiosoitteen, ja niistä iso osa myös postinumeron. Ei tuon minun mielestäni aivan noin helppoa pitäisi olla.

Vierailija
4/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:48"]No eipä sitä kukaan muu voi hakea..
[/quote]

Siis miten niin ei voi? Sadat ihmiset tietää mun sähköpostiosoitteen, ja niistä iso osa myös postinumeron. Ei tuon minun mielestäni aivan noin helppoa pitäisi olla.
[/quote]
Postista. Tarvii henkkarit

Vierailija
5/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis oot aiemmin johonkin koneellas kirjoittanut omat tiedot ja ne tallentuu sinne. Jos kirjoitat jonkun, se kone ehdottaa automaattisesti sun loput tiedot

Vierailija
6/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:59"]

Ja siis oot aiemmin johonkin koneellas kirjoittanut omat tiedot ja ne tallentuu sinne. Jos kirjoitat jonkun, se kone ehdottaa automaattisesti sun loput tiedot

[/quote]

Ei tullut mitään tommosta, että kone olis täydentäny lomakekentät. Vaan se ei edes kysynyt kuin sähköpostin ja postinumeron, ja sitten rävähti ihan uusi ruutu siihen missä ehdotettiin mun nimi- ja osoitetietoja.

Mutta se on tietysti totta, että ilman henkkareita niitä ei postista saa ulos. Olisi se silti melkoinen kiusa jos joku alkaisi tilailemaan...

Vierailija
7/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:59"]Ja siis oot aiemmin johonkin koneellas kirjoittanut omat tiedot ja ne tallentuu sinne. Jos kirjoitat jonkun, se kone ehdottaa automaattisesti sun loput tiedot
[/quote]

Ei tullut mitään tommosta, että kone olis täydentäny lomakekentät. Vaan se ei edes kysynyt kuin sähköpostin ja postinumeron, ja sitten rävähti ihan uusi ruutu siihen missä ehdotettiin mun nimi- ja osoitetietoja.

Mutta se on tietysti totta, että ilman henkkareita niitä ei postista saa ulos. Olisi se silti melkoinen kiusa jos joku alkaisi tilailemaan...
[/quote]
sitä tapahtuu paljon..

Vierailija
8/8 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun postipaketteja saa noutaa vähän joka paikasta, niin tietääkö joku miten hyvin noita siwojen ja huoltsikoiden myyjiä koulutetaan henkilöllisyyden varmistamiseen? Näin äkkiseltään tulisi mieleen, että aika helposti saattaisi mennä joku väärennetty ajokortti läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi