hauskin tilanne milloin sinua on tultu yrittämään?
Kertokaa onko teitä tultu iskemään esimerkiksi jossain erikoisessa tilanteessa tai paikassa! Mikä teki tilanteesta erityisen hauskan?
Kommentit (9)
Ei ehkä niin outo tilanne, vaan ehkä kohtuullisen klassinen jopa mutta toissatalvena Chamonix:ssa hiihtohississä joku brittimies, yritti houkutella minua illalla "juhlimaan". Vastasin siihen kohteliaan väistelevästi, että minun laskettelupäiväni jälkeen ei kyllä jaksa juuri mihinkään lähteä. Siitä mies vasta innostui ja mainosti koko nousun ajan kuinka hänellä kyllä kunto tekniikka ja varusteet on niin viimeisen päälle, että tuollaisia ongelmia ei varmasti tule ja hän voisi näyttää minulle pari juttua jos saa liittyä seuraan.
Kun pääsimme ylös ja vähän matkaa laskettuamme pistin sukset kiinni reppuun ja rupesin kipuamaan kaverin kanssa aidan yli Couloir Poubelleen (http://www.chamonixtopo.com/couloir-poubelle-grands-montets) miehen näyttämisen ja ylipäätään näkymisen halut katosivat vähin äänin.
No ei minua ole tultu missään iskemään, tuskin pahemmin tullaankaan.
Ei iskemistilanteet oo hauskoja ne on ihania. Paitsi jos on liikaa todistajia ympärillä....
Kaikki tilanteet on ollu järin ikäviä, vieläkin itkettää kun ei ole voinut lähteä mukaan.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:45"]Kaikki tilanteet on ollu järin ikäviä, vieläkin itkettää kun ei ole voinut lähteä mukaan.
[/quote]:D sama
Puistonpenkillä kesällä istuessani joku mies tuli istumaan viereen ja alkoi hävyttömästi kehua mun varpaita. Olis halunnut kuulemma suudella niitä kiihkeästi... Se oli hauska tapaus.
Aikamoinen yhtälö että pitää olla erikoinen paikka, jossa on tapahtunut hauska iskeminen. Minua on aina isketty vain todella arkisissa tilanteissa ja olen tajunnut sen vasta jälkeenpäin(iloisesti vain pölisen takaisin jos joku ryhtyy puhumaan).
Minua yritti iskeä baarissa tuttu mies, jonka kaveria yritin itse saada mukaani jatkoille (olimme siis samassa seurueessa). Kaikki jäivät ilman seuraa paitsi tuo ihastukseni. Nyt jälkeenpäin naurattaa, silloin ei. :D
Nyt vain stooreja kehiin! - ap