Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivatulehdusko?

Vierailija
05.02.2015 |

Hei, mitä mieltä olette, että onko minulla hiivatulehdus vai jotain vakavempaa, että pitäisi varata aika lääkäriin? Eli ongelmani on tällainen, että alapäähäni kutittaa enimmäkseen sisimpiin häpyhuuliin ja klitorikseen ja tämä on aiheuttanut sen, että olen sitten yön aikana raapinut sisimpiä häpyhuuliani (en siis rajusti vaan vähän sillein, että on helpottanut) ja nyt sisimmät häpyhuuleni ovat aivan turvonneet!

Sen lisäksi vielä minulla on vielä tikit alapäässäni, kun synnytin esikoiseni tammikuun alussa.. Ovat melkein sulanneet, mutta eivät ihan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivalta kuulostaa.

Vierailija
2/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vasta synnyttänyt, niin lääkäriin mars, etenkin jos on tikit vielä ja limakalvo rikki. Todennäköisesti hiivaa, mutta noin vasta tapahtuneen synnytyksen takia kuuluu lääkärin hoitoon ja diagnosoitavaksi, ettet saa kohtutulehdusta tai haavatulehdusta episiotomiahaavaan/repeämiin. Jos imetät, kaikki lääkkeet eivät myöskään sovi.

-Sairaanhoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kiitos vastauksesta.. tänään en pääse enää lääkäriin kun terveysasema menee kiinni klo 16, mutta eihän tämä ole päivistysasia, että pitäisi päivistyksessä käydä? Vai pitääkö?

Vierailija
4/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne päivystykseen ja kysy, he osaa neuvoa onko päivystysasia vai ei.

-Sairaanhoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi