Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viesti itselleni

Vierailija
16.11.2021 |

Haluan niin paljon löytää tien rakastaa itseäni uudestaan. Haluan rakastua itseeni taas, hurmaantua ja nauttia siitä tunteesta kun minä itse olen juuri se oikea.
Tuolla jossain se on, minä tunnen sen vielä. Se yrittää tulla nähdyksi, tärkeäksi taas. Miten saan siihen yhteyden? Se heikkenee mutta ei ole luovuttanut. Siinä on minun toivoni, kaikkeni.
Se ei tarvitse päihteitä kestääkseen aamuun, se ei toivo vain ajan kuluvan jotta pääsee taas nukkumaan, se jaksaa kantaa toisia vaikeina aikoina, se on rauhallisin mielin yksin hiljaisuudessa, se lohduttaa ja uskoo kun elämä potkii päähän, se uskaltaa päästää irti / antaa takaisin kun joku vahingoittaa, se taistelee jos kokee vääryyttä.
Ja se tanssii, on rohkea, vahva, se nauttii elämästä. Antaa tunteen viedä, luottaen siihen että hartiat kyllä kantavat ja pää selviää kolhuista.

Tule takaisin. Tarvitsen sinua, tai kuolen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele liikaa. Elä.

Vierailija
2/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sinulla menee, kun sinulla on vielä toivo jäljellä. Itse olin tuossa tilanteessa pari vuotta sitten, nyt olen päätynyt sinne huonommalle puolelle eli toivottomuuteen, katkeruuteen ja kyynisyyteen. Katselen tuota sinun tekstiäsi ja mietin että miten naiivi olinkaan silloin pari vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse rakastua. Riittää kun pitää huolta. Niinkuin kaikille lempeä naapurin mummu. Hyväksyvästi, rauhoittavasti, rennosti. 

Hetki kerrallaan. Kun sen oppii, siihen voi palata. 

Vierailija
4/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, jos saa kysyä?

Vierailija
5/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vattua nyt taas?

Vierailija
6/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä vierailija, joka olet mielestäsi huonommalla puolella. Mikä on tarinasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä