Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minuun vahvasti asettunut ajatus etten tahdo elää. Yritän sabotoida elämäni jatkuvuutta.

Vierailija
16.11.2021 |

Haaveilen joka päivä, etenkin yöt, että menehdyn.
Joko maailmankuvani on vääristynyt tai suhtaudun vääryyksiin normaalisti mutta näen kaiken todella vastenmielisenä täällä.
Tekopyhänä, suorituskeskeisenä ja kulutuskeskeisenä. Seksi myy, kuten myös raha menee kaiken inhimillisten, eettisten arvojen edelle heittämällä.

No eipä siinä, että maailmantila on tällainen.
Minulla on taustalla muutakin ja olen suurimmaksi osaksi pettynyt itseeni. Olen kaltoinkohdellut sekä itseäni, että ympäristöäni törkeästi, tiedostamattakin.
Pahinta on ehkä ymmärtää se, että todella on itse osana tätä kaikkea pahoinvointia mitä sekä sisälläni että ympärillämme on.
Puhun myös henkilökohtaisesta elämästäni, että sen ulkopuolelta. Olen kohdellut myös läheisiäni tavalla, jonka näen vasta nyt selkeämmin.
Myös minua on kohdeltu äärimmäisen huonosti. Olen käytännössä orpona kasvanut vaikkakin ulkoiset puitteet ovatkin ehkä olleet kunnossa. Tämä on varmasti yhteiskunnallinen ongelma.

On paljon sellaista, jota en kestä. Olen herkillä ja inhoan itseäni, päätöksiäni, ihmisiä ja tätä kaikkea. Kokonaisuus on päässäni kuvottava ja samalla ymmärrän, että on olemassa myös hyvää sekä vilpittömyyttä mutta vuosi vuodelta sekin kutistuu kokemusmaailmassani enkä enää "näe" sitä miltein enää edes itsessänikään.

En edes analysoi paljoa. Elän vain ja koen tuskaa. Yritän unohtaa mutta kaikki muistot ja tämä vain elää minussa, en pysty esittämään, että kaikki olisi kunnossa.
En halua apua, en usko siihenkään enää. Ellei jokin korkeampi voima tulisi mutta en ole onnistunut saamaan yhteyttä hengellisiin asioihin, jotta saisin elämälleni jotain tarkoitusta tai.. mitälie yritän saadakaan.

Olen päättänyt keinolla tai toisella luovuttaa. Huomaan, ettå minulla on nytkin kovat kivut ja henkeä ahdistaa sairaana. Olen kuumeessa mutta en menisi lääkäriin vaikka mikä tulisi. Toivon, ettei kehoni enää yrittäisi vaan luovuttaisi vain.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/8 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistujia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Kiva tarina.

Vierailija
4/8 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn samaistumaan. On masentanu pahasti nyt jonku viikon putkeen ja oon ajatellut kuolemaa päivittäin ja että tekisin itelleni jotain. Mut en haluu luovuttaa. Yritän nyt vielä saada toivoa ja merkitystä elämään kristinuskosta ja lääkäriaika on vähä yli kuukauden päästä...

Samat ajatukset tästä maailmasta....

Mitä kipuja sulla siis on? :(

Vierailija
5/8 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että koet ja kannat tuollaista määrää tuskaa sisälläsi. On totta, että maailmassa on paljon pahuutta, mutta myös hyvää ja kaunista. Ihmisyys on muuttanut muotoaan, aika muuttuu ja ihmiset sen mukana. Saan kiinni ajatuksista ja tunteista, joita koet. Olen miettinyt itse samoja asioita joiltain osin. On vaikeampia aikoja, mutta myös helpompia. Itseäni on auttanut ajatus, että minä en lähde mukaan toimintaan jota muut harrastavat ja mitä halveksun. Pinnallisuutta, s3ksiä siellä ja täällä, kulutusta, oman edun tavoittelua, itsekkyyttä jne. En voi vaikuttaa muihin, en tunteisiini tähän kaikkeen. Mutta se mihin voin vaikuttaa on käytökseni ja sen pidän itselleni hyväksyttävällä tavalla, että itselläni on hyvä olla. Katson ja annan muiden tehdä valintoja, vaikka itse toimin päinvastoin. Ei kukaan voi eikä jaksa maailman murheita kantaa. Ei tarvitsekaan. Toivon sinulle parempia aikoja ja jaksamista! Elämä ei ole helppoa, reilua, tasa-arvoista, eikä ainaista iloa ja onnea. Se on vain elämää, kaikkinensa.

Itsekään en apua synkkiin ajatuksiin hakenut tästä kaikesta. Ehkä olisi voinut, olisi voinut auttaa. Suurimman työn ja helpotuksen löysin itsestäni, sisältäni ajatukseneni. Hyväksynnän kautta. Minä en mahdu samaan muottiin käytöksellä mitä näen muiden toimivan, mutta yritän itse olla joka päivä parempi versio itsestäni ja jakaa hyvyyttä arkisilla asioilla muille. Hyviäkin ihmisiä on vielä olemassa.

Olen erilainen kuin suurin osa, enkä aina ole varma kuulunko tähän aikaan ja paikkaan millaiseksi maailma + ihmiset kuuluvat ja elävät.

Löytämällä rauhan sisältään, on kuitenkin helpompi olla ja hengittää. Päivä kerrallaan.

Vierailija
6/8 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki loppuu aikanaan, ei tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
7/8 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus joka on päässyt krooniseksi, on veemäinen.

Vierailija
8/8 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi