Fazerin popcornsuklaa, kokemuksia?
Onko kukaan maistanut, onko mistään kotoisin? :)
Kommentit (11)
En tykännyt minäkään..liian suolaista ja jotenkin liian "suklaapopcornimaista"... En osaa oikein selittää mut en osta kyllä enää.
Olen kyllästynyt Fazerin siniseen. Imelää värjättyä rasvaa. Tekisivät jonkun "puolitumman" version.
Minä tykkäsin, ihanaa! Juuri herkuttelin viimeiset rivit levyllisestä (lähes yksin söin - hyi minua!)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:42"]
Ihan hyvää, mutta ennemmin suosittelen Milkan popparisuklaata, se vasta hyvää onkin. Ei oo niin "kovia" ne palat ja se on semmosta pehmeämpää/helpommin nautittavaa :) Tämä siis mun mielipide :)
[/quote]
Milka on minun makuuni liian makeaa ja äitelää (niin kuin keski-eurooppalainen suklaa useimmiten on), tämä Fazerin poppariversio mielestäni pesi Milkan vastaavan mennen tullen. Nam, tykkäsin siis kovasti.
Ihan hirveää jo ajatuksen tasolla.
Ei mitenkään erityisen hyvää. Nautittavaa kyllä. En aio ostaa uudestaan.
On hyvää. Popcornin palat voisivat olla isompia.
Ihan hyvää, mutta ennemmin suosittelen Milkan popparisuklaata, se vasta hyvää onkin. Ei oo niin "kovia" ne palat ja se on semmosta pehmeämpää/helpommin nautittavaa :) Tämä siis mun mielipide :)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:42"]
[/quote]
Joo se on tosi hyvää! siksi vähän ton Fazerin perään kyselinkin :D
ap
Mun mielestä pahaa, odotin sitä pehmeää valkoista popparinosaa, enkä niitä kovia jyviä.
Minusta maistui tosi paljon palaneelle popcornille. Ei jatkoon.