Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on todella outo ja kiusallinen ongelma (asiallisia neuvoja tarvitaan)

Vierailija
15.11.2021 |

Erosin vasta miehestäni ja teini-ikäisen tyttöni isästä. Asutaan väliaikaisesti yksiössä, kunnes löydän halvemman isomman asunnon.
Ongelmana on vain teinin itsetyydytys. On todella häiritsevää ja kiusallista tietää, milloin tyttö menee sitä tekemään. Olen yrittänyt kysyä että esim: mitä hän vessassa tekee ja täten yrittänyt saada tekemään sitä sillon kun en ole paikalla, mutta aina vastaus on se että hän muka oli ihan tavallisesti vessassa. . Olen kyllä yrittänyt järjestää teinille omaa aikaa käymällä lenkillä ja kaupassa, mutta siitä huolimatta teini viettää 5-30 minuuttia vessassa joka ilta puhelimen, sekä kuulokkeiden kanssa.
Asiallisia neuvoja kehiin kiitos!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootappa vaan kun/jos alkaa seurustelemaan ja kuuntele sitten minkälaisiä ääniä alkaa vessasta kuulua

Vierailija
2/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍾🥂🥂 🤣 L O L

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täräytät suoraan, että tiedät kyllä mitä hän tekee ja se on häiritsevää. Tytön pitäisi oppia pitämään huolellisemmin nuo puuhat omana tietonaan.

Vierailija
4/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎅🤶 🙄 Merry Christmas

Vierailija
5/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap itse sitten tee mitään koskaan. 

Vierailija
6/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täräytät suoraan, että tiedät kyllä mitä hän tekee ja se on häiritsevää. Tytön pitäisi oppia pitämään huolellisemmin nuo puuhat omana tietonaan.

No siis ihan noin suoraan en ole sitä sanonut, mutta olen kyllä vihjannut esim: että miksi sinä siellä vessassa noin pitkään olit tai että sulta kuulu sieltä aika omituisia ääniä, mutta siltikään ei tyttö ole opiksi ottanut. Sen takia epäilen ettei tämäkään toimi ja nolaan vain itseni.

Ap

Vierailija
7/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hänelle Satisfyer Pro2 niin ei mee kauan kun homma on tehty.

Vierailija
8/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas niin sontaa 🤮🤮

Vierailija
9/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan lääkkeesi 😶

Vierailija
10/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyttö tekisi sitä vessassa?

Vierailija
11/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo tyytyväinen. Ite en mitenkään jaksais joka viikko siivota puolta sängyn alusta paperitupoista poikani huoneessa.. Ja voin kertoa että se hormooni teinin s pe rma haiseepi nimittäin melekoselle kun jonkun päivän pereissa muhii, jos nyt ei jo muutenkin. Ei kehtoo sannoo että siivoopa ite, nolostuu vielä. Nyt saa kuvitella että ne vaan katoaa sieltä jonnekin.. No joo, en haluais tyttölasta koska tuossa iässä alkaa sitä vanhaa ukko ajuosta nurkissa, mutta tässä suhteessa pojan kanssa työläämpää.

Vierailija
12/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut asiaa toisin?

Kyse ei välttämättä ole itsetyydytyksestä, koska sitähän hän voi tehdä esim nukkumaan mennessä? 

Ja ilman puhelinta!?

Tuli mieleeni että varsinkin koska asia toistuu päiväsaikaan, ja ehkä tiettyyn aikaan, vaihtelevia jaksoja, hän on jonkun ohjattavana, alisteisessa asemassa, koukussa johonkin. Ihmiseen, tekemiseen, seksileikkiin, leikkiin, peliin, kiusaamiseen jne jokin virtuaalinen koukku jossa hän on alisteisessa asemassa, eikä välttämättä edes tiedosta sitä. 

Myy nettiseksiä, myy kuvia, fans sivut tms

Jos olisin sinä tutkisin puhelimen ja veisin puhelimen jonnekin vielä tutkittavaksi.

Veikkaan ettei ole itsetyydytystä vaan voihikii toiselle tai muuten. 

Teinityttö ei voihki itse-- tyydytyksessä, koska se on edelleen yksityisasia.

Vierailija
13/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis ihan noin suoraan en ole sitä sanonut, mutta olen kyllä vihjannut esim: että miksi sinä siellä vessassa noin pitkään olit tai että sulta kuulu sieltä aika omituisia ääniä, mutta siltikään ei tyttö ole opiksi ottanut. Sen takia epäilen ettei tämäkään toimi ja nolaan vain itseni.

Ap

Tyttäresi tuottaa seksipalvelua. Siksi voihkii.

Saattaa käyttää huumeita, tarvitsee rahaa.

Vierailija
14/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on taas niin sontaa 🤮🤮

Älä ny, mammaa ihan varmasti harmittaa, kun dildo on koko ajan kadoksissa.

Vierailija
15/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vauvapalstailen jos menen vessaan puhelimen kanssa.

Vierailija
16/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole stereoita joita voit soittaa täysillä?