Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri, joka paheksui halloween intoiluani esitteli tänään töissä mitä kaikkea joulu krääsää on tilannut netistä :D

Vierailija
15.11.2021 |

Rakastan halloweenia ja joulu taas on minulle yksi paskanhailee, mutta en paheksu heitä, jotka siitä pitävät ja, jotka sitä viettävät. Töistä eräs vanhempi rouva esitteli jouluostoksiaan minulle ja toiselle työkaverilleni. Oli tilannut paljon krääsää netistä. Hän siis halloweenin aikaan kertoi minulle miten naurettava kaupallinen jenkki vitsi halloween oikein on, kun kerroin ostaneeni uuden keraamisen kurpitsalyhdyn :D Eikö joulu sitten ole kaupallinen? Mikä näitä kaksinaismoraalin omaavia henkilöitä oikein vaivaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat pahanilmanlintuja, jotka haluavat vain päästä pätemään. Tiedän ihmistyypin.

Vierailija
2/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä on ainakin mun mielestä se ero että joulua vietetään kaikkialla ja näin myös suomalainen juhla. Halloween amerikkalainen. Meillä on satoja vuosia ollut tapana vain viedä kynttilät kuolleitten sukulaisten haudoille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä on ainakin mun mielestä se ero että joulua vietetään kaikkialla ja näin myös suomalainen juhla. Halloween amerikkalainen. Meillä on satoja vuosia ollut tapana vain viedä kynttilät kuolleitten sukulaisten haudoille. 

Halloween on muinaisten kelttien juhla.

Vierailija
4/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset työpaikalla, esitellään ostoksia ja juorutaan, töitä ei tehdä.

Vierailija
5/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne pahimmat paheksujat ja moralisoijat on juuri niitä, jotka ei itsekään elä arvojensa mukaan. Mutta muita on kuitenkin kiva päästä näpäyttämään, vaikka touhuaisi itsekin ihan samaa.

Vierailija
6/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmasto kiittää tällaisia krääsään tilaajia. Ei taida ihmiskunnalla olla enää toivoa?

Vierailija
7/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ilmasto kiittää tällaisia krääsään tilaajia. Ei taida ihmiskunnalla olla enää toivoa?

Kaikki halvan krääsän tilaaminen ja ostaminen pitäisi loppua. Ei ole mitään järkeä, että tänne rahdataan toisella puolen maailmaa tehtyä rihkamaa. 

Vierailija
8/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat viettää mitä haluat mutta älä odota meidän osallistuvan/innostuvan asiasta.

Vierailija
9/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat viettää mitä haluat mutta älä odota meidän osallistuvan/innostuvan asiasta.

Mitä selität?

Vierailija
10/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on Jeesuksen syntymän juhla ja halloween pakanallisten harhaoppisten juttu, jota pitääkin paheksua.

Vierailija
11/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yleinen piirre ihmisissä, pidetään omia mielipiteitä ja tapaa elää ainoina oikeina. Kapeakatseisuutta se kai lähinnä on ja saa kyllä karvat nousemaan pystyyn. Jokaisella on omat paheensa, joten turha syyllistää ketään muuta yhtään mistään. Esimerkiksi äitini halveksuu tupakoitsijoita yli kaiken, mutta on itse alkoholin suurkuluttaja. Sille olisi maailmanloppu, jos omat lapset polttaisivat.