Mikä kiinnostelee 9 vuotiasta tyttöä joululahjana?
Kommentit (26)
Kirjalahja. Leluja varmasti kaapit jo täynnä.
Ihan oikeasti kysy siltä tytöltä ihan suoran itse asiasta! Jokain tyttö ja poika on erinlainen koko ikänsä ,niin on 9vuotiaatkin ja vanhemmat . Et voi täältä kysyä asiaa!Haloo hei, ota järki käteesi.
Top model päiväkirja
Kirjoitus tusseja, geelikyniä
Korvakorut ja reiät korviin jos ei vielä ole
Hm tai muu lahjakortti
Lego friends sarjan legoja
Ty pehmolelut, sellaiset isosilmäiset, myös avaimenperiä keräillään
Kylpytakki ja tossut
Kynsilakkaa ja meikkejä
TIlaa sille leikkikaveri lähi-idästä.
Osta meikkii niin voi meikkaa koulussa.
Meikkejä??! Pikkulapselle!
Jos mun tytölle tuotaisiin niin katsoisin kyllä jännästi takaisin ja pakkaisin ylähyllylle vielä puoleksi vuosikymmeneksi.
Kirjoja ja taidetarvikkeita meidän toivoo ja paperia tarvitsee aina. 9 v osaa jo arvostaa luonnoslehtiöitä ja Promarkereita, ei tarvitse olla marketin huopatusseja.
Osta talvileikkejä varten uusi toppahaalari.
Se ois kiva jos isi ei olisi aina kännissä jouluna.
-tyttö 9v
Itse ainakin tuon ikäisenä olin innoissani saadessani lahjaksi meikkejä :D
Riippuu varmaan mistä se tykkää/mitä harrastaa/mitä tarvitsee.
Jos ratsastusta harrastavan suurin toivelahja on vaikka ratsastusleiri ensi kesälle niin ei sille ehkä kamnata ostaa lätkävehkeitä tai vegaanille ei vegaanista kosmetiikkaa.
Jos inhoaa piirtämistä ja lukemista niin niihin liittyvät asiat on turhaa rojua mutta vaikka pitäisikin niin kannattaa miettiä antaako sen sadannen luonnoskirjan ja viidennetkymmenennet tussit ja pensselit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun tytölle tuotaisiin niin katsoisin kyllä jännästi takaisin ja pakkaisin ylähyllylle vielä puoleksi vuosikymmeneksi.Kirjoja ja taidetarvikkeita meidän toivoo ja paperia tarvitsee aina. 9 v osaa jo arvostaa luonnoslehtiöitä ja Promarkereita, ei tarvitse olla marketin huopatusseja.
9-vuotias tyttö voi olla jo esim. 4 vuoden päästä nainen kun hänellä on häpykarvat, rinnat ja kuukautiset niin silloin hänen pitää osata meikata että hän on aviomiehensä (joka on häntä vähintään 20 vuotta vanhempi) mielestä kauniimpi).
Hän on jo nyt nainen vaikkakin yleensä tuossa kehitysvaiheessa olevista naisista käytetään nimitystö tyttö.
Äiti 24v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun tytölle tuotaisiin niin katsoisin kyllä jännästi takaisin ja pakkaisin ylähyllylle vielä puoleksi vuosikymmeneksi.Kirjoja ja taidetarvikkeita meidän toivoo ja paperia tarvitsee aina. 9 v osaa jo arvostaa luonnoslehtiöitä ja Promarkereita, ei tarvitse olla marketin huopatusseja.
9-vuotias tyttö voi olla jo esim. 4 vuoden päästä nainen kun hänellä on häpykarvat, rinnat ja kuukautiset niin silloin hänen pitää osata meikata että hän on aviomiehensä (joka on häntä vähintään 20 vuotta vanhempi) mielestä kauniimpi).
Hän on jo nyt nainen vaikkakin yleensä tuossa kehitysvaiheessa olevista naisista käytetään nimitystö tyttö.
Minusta jo 8-vuotias nainen on sopivan vanha aviovaimoksi vähintään 40-vuotiaalle miehelle jonka kotona hän tekee kaikki kotityöt, tottelee miestään kaikessa, on miehelleen nöyrä ja kuuliainen, tyydyttää miehensä seksuaaliset tarpeet ja synnyttää miehelleen lapsia.
Mistä maasta "pakenitkaan"? Tulkkisi kirjoittaa erinomaista suomea.
Mun lempparilahja ton ikäisenä oli stiga :D myös lautapelit ja ps2-pelit oli kivoja (en kyllä tiedä kuinka monella on enää ps2, ehkä ennemminkin ps3 tai 4 tai jopa 5). Ne oli sellasia lahjoja, joista sai tekemistä koko joululomalle. Mutta kysy siltä lapselta/sen äidiltä mitä se haluaa, ei lahjan välttämättä tarvitse olla mikään ylläri.
Leikkiikö se vielä? Pelaako se? Tykkääkö lukea?