Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla töissä henkilöstöravintolassa kassa-tarjoilijana?

Vierailija
01.02.2015 |

Esim. Sodexolla tai Amicalla? Ainakin työaikojen puolesta kuulostaa kivemmalta kuin olla tarjoilijana jossain hienossa gourmet-ravintolassa myöhään yöhön. Monet parjaa tarjoilijan ammattia hömpäksi, mutta onhan se nyt ihan eri asia olla henkilöstöravintolassa.... vai?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
2/2 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kivaa. Työajat on helpot, mulla esim 7-14.30, eikä koskaan viikonloppuja. Asiakkaat on vaativampia kuin ala carte puolella koska niitä tapaa päivästä toiseen ja jokaisen käyntikerran tulisi olla yhtä onnistunut. Mutta meillä ainakin ovat asiakkaat ystävällisiä ja tyytyväisiä. Työ on vaihtelevaa koska ainakin pienemmissä kohteissa siihen yleensä kuuluu myös kokoustarjoilua. Suosittelen lämpimästi. Itse olen viihtynyt henkilöstöravintolan puolella jo 10 vuotta, sitä ennen olin baareissa ja normi ravintoloissa ensimmäiset kymmenen vuotta. Palkka on vähän pienempi kun ei ole lisiä, mutta perheystävälliset työajat korvaavat ainakin minulla isomman palkan. Myös toimipaikkaa on helppo vaihtaa ison talon sisällä (esim Sodexo ja Amica).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi