Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein teillä muilla alle 1v:n vanhemmilla on seksiä?

Vierailija
01.02.2015 |

Ovatko molemmat tyytyväisiä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muiden seksielämä sulle kuuluu?

Vierailija
2/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa kuussa ja en ole tyytyväinen,seksiä saisi todellakin olla useammin,mieheni on varmasti samaa mieltä ;D ja olemme nuoria,minä 20 ja mieheni 23.. meillä on 5kk tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:51"]

Mitä muiden seksielämä sulle kuuluu?

[/quote]

en ole ap, mutta oisko kysymys esitetty siksi, että tämä on keskustelupalsta. Täällä jaetaan kokemuksia ja kysytään neuvoa tai tietoa jostakin asiasta, josta jollakulla toisella saattaisi olla kokemusta. Sinäkin avasit tämän ketjun, eli syystä tai toisesta muiden seksielämät kiinnostaa sinuakin.

Vierailija
4/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:52"]2-3 kertaa kuussa ja en ole tyytyväinen,seksiä saisi todellakin olla useammin,mieheni on varmasti samaa mieltä ;D ja olemme nuoria,minä 20 ja mieheni 23.. meillä on 5kk tyttö.
[/quote] no miksei teillä ole useammin? Meillä sama, johtuu siitä, ettei mies halua. Ap

Vierailija
5/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2-3 kertaa viikossa. Ollaan molemmat tyytyväisiä

Vierailija
6/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meillä on taas siitä kiinni että minä en halua.. tai haluaisin kyllä mutta tuntuu että mulla ei ole seksihaluja enää ollenkaan! ennen synnytystä halusin koko ajan ja se oli yleensä minä joka teki aloitteen mutta enää en halua,en tiedä mistä tää vois johtua? ahdistaa ja pelottaa että meidän suhde kaatuu tähän seksittömyyteen..

Vierailija
7/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:55"]Noin 2-3 kertaa viikossa. Ollaan molemmat tyytyväisiä
[/quote]

Miksi alapeukku?

Vierailija
8/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2 - 3 kertaa viikossa, joskus 3 krtaa kuukaudessa.

Vierailija
10/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu kohderyhmään, koska lapset jo koulussa, mutta kun nuorin oli tuon ikäinen, seksiä oli ehkä 5-6 kertaa vuodessa. Nyt lapset isompia ja sama tahti jatkunut.

Vierailija
11/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:58"]

no meillä on taas siitä kiinni että minä en halua.. tai haluaisin kyllä mutta tuntuu että mulla ei ole seksihaluja enää ollenkaan! ennen synnytystä halusin koko ajan ja se oli yleensä minä joka teki aloitteen mutta enää en halua,en tiedä mistä tää vois johtua? ahdistaa ja pelottaa että meidän suhde kaatuu tähän seksittömyyteen..

[/quote]

Mulla on ainakin molempien raskauksien jälkeen seksihalut palautuneet kunnolla vasta imetyksen loputtua eli kun periaatteessa uusi raskaus on ollut mahdollinen. Biologiaa...

Vierailija
12/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-7 kertaa viikossa. Minä naisena olen halukkaampi osapuoli. Jos olisi tunteja lisää päivässä niin vähintään kerran päivässä haluaisin.

Vierailija
13/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan eikä haittaa mua ainakaan. Mieheni kanssa ei olla puhuttu aiheesta. Mutta ollaan väsyneitä ja miehellä työstressiä.

Vierailija
14/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä pihtariukko ei oo vielä suostunut vaikka synnytyksestä on kuukausia. Kauhea puute tekee mut ärtyisäksi ja mietin eroa. Mies sanoo, että vauvan hoitoon menee kaikki aika ja energia. En toisaalta tiedä koska ehtisi panna kun vauva nukkuu vain 30 min päikkärit kahdesti päivässä ja ollaan molemmat ihan puhki kun vauva nukahtaa illalla.