minut jätetään, jos laihdun
Näin lupasi mieheni, kun aloin puhua laihdutusleikkauksesta.
Kommentit (21)
Niin minunkin mies sanoi joskus, että jos laihdun niin ei voi olla mun kanssa. Olen 70kg/160cm. Nyt miehellä on suhde johonkin 50 kiloiseen horoon... Että älä huoli, kyllä se mies sopeutuu ja voi olla jopa tyytyväinen lopulta.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:28"]Huomenta. En tiedä saisinko ko leikkausta olen noin170cm/100. Mies vain totesi ettei tykkäisi minusta enää. Minulla on kauniit kasvot ja pukeudun näyttävästi niin tahtoessani. Mutta miehellä on täydellinen, treenattu, kroppa ja luulen ettei miehen itsetunto kestäisi jos minäkin olisin laiha .
[/quote]
Bmi:si on 34,6 ja alaraja leikkaukseen on bmi 40, 35 mikäli on lihavuudesta johtuvia liitännäissairauksia.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:32"]Niin minunkin mies sanoi joskus, että jos laihdun niin ei voi olla mun kanssa. Olen 70kg/160cm. Nyt miehellä on suhde johonkin 50 kiloiseen horoon... Että älä huoli, kyllä se mies sopeutuu ja voi olla jopa tyytyväinen lopulta.
[/quote] niinpä ja millainen mies jättää ns positiivisen muutoksen jälkeen?
Miestäsi vain pelottaa, että jos vaihdatkin miehen sitten laihempaan ja timmimpään versioon, kun itse laihdut.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:28"]Huomenta. En tiedä saisinko ko leikkausta olen noin170cm/100. Mies vain totesi ettei tykkäisi minusta enää. Minulla on kauniit kasvot ja pukeudun näyttävästi niin tahtoessani. Mutta miehellä on täydellinen, treenattu, kroppa ja luulen ettei miehen itsetunto kestäisi jos minäkin olisin laiha .
[/quote]
Bmi:si on 34,6 ja alaraja leikkaukseen on bmi 40, 35 mikäli on lihavuudesta johtuvia liitännäissairauksia.
[/quote] voiko kilpirauhasen vajaatoiminnan laskea liitännäiseksi?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:38"]Miestäsi vain pelottaa, että jos vaihdatkin miehen sitten laihempaan ja timmimpään versioon, kun itse laihdut.
[/quote] sellaista ei ole :/ häneltä löytyy sixpack jne
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:51"]
minut jätetään, jos laihdun.
Näin lupasi mieheni, kun aloin puhua laihdutusleikkauksesta.
[/quote]
Sinulla, niin kuin ihan jokaisella, pitäisi olla oikeus olla hyväksytty ja turvassa sekä sellaisena kuin on että myös silloin, jos kokee tarvetta muutokseen! Toivon sinulle ja miehellesi kaikkea hyvää ja muistathan, että olet painostasi huolimatta arvokas ja rakastettu ihminen, aina:
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:28"]Huomenta. En tiedä saisinko ko leikkausta olen noin170cm/100. Mies vain totesi ettei tykkäisi minusta enää. Minulla on kauniit kasvot ja pukeudun näyttävästi niin tahtoessani. Mutta miehellä on täydellinen, treenattu, kroppa ja luulen ettei miehen itsetunto kestäisi jos minäkin olisin laiha .
[/quote]
[/quote]
Ainakin aikuistyypin sokeritauti, sepelvaltimotauti, korkea verenpaine, tietyt syöpätyypit, uniapnea ja selkä- ja nivelkipu lasketaan liitännäissairauksiks, kilkilpirauhasen vajaatoiminnasta en ole varma. Mikäli jollakin toisella on enemmän tietoa aiheesta, niin voisi kertoa.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:28"]Huomenta. En tiedä saisinko ko leikkausta olen noin170cm/100. Mies vain totesi ettei tykkäisi minusta enää. Minulla on kauniit kasvot ja pukeudun näyttävästi niin tahtoessani. Mutta miehellä on täydellinen, treenattu, kroppa ja luulen ettei miehen itsetunto kestäisi jos minäkin olisin laiha .
[/quote]
[/quote]
Ainakin aikuistyypin sokeritauti, sepelvaltimotauti, korkea verenpaine, tietyt syöpätyypit, uniapnea ja selkä- ja nivelkipu lasketaan liitännäissairauksiks, kilkilpirauhasen vajaatoiminnasta en ole varma. Mikäli jollakin toisella on enemmän tietoa aiheesta, niin voisi kertoa.
[/quote] onko kellään tietoa? Millänen selkä- tai nivelkipu pitää olla, että hyväksytään?
Mun mies pelkää, että mun perse ja tissit katoaa, jos laihdun normaalipainoiseksi
n23 180cm/97kg
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:25"]Mun mies pelkää, että mun perse ja tissit katoaa, jos laihdun normaalipainoiseksi
n23 180cm/97kg
[/quote] tätä rupesin itsekin miettimään tässä aamulla, että jäisikö muodot muistoihin vain.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:25"]Mun mies pelkää, että mun perse ja tissit katoaa, jos laihdun normaalipainoiseksi
n23 180cm/97kg
[/quote] tätä rupesin itsekin miettimään tässä aamulla, että jäisikö muodot muistoihin vain.
[/quote]
Saattaa jäädäkin jos rasva jakautuu ympäri kroppaa yhtä epöonekkaasti kuin mulla :D t. 165/55
Olin nuorempana 30-35kg laihempi, mutta iso peppu oli silti. Joku sanoi, että oli vanhempana laihduttanut ja päätynyt aivan eri malliseksi kuin nuorena. Pelkään muuttuvani tasapaksuksi laudaksi. Toisaalta nykyinen mahanikaan ei minua miellytä.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:25"]Mun mies pelkää, että mun perse ja tissit katoaa, jos laihdun normaalipainoiseksi
n23 180cm/97kg
[/quote]
Saattaa jäädäkin jos rasva jakautuu ympäri kroppaa yhtä epöonekkaasti kuin mulla :D t. 165/55
[/quote]
Ihmiset on erilaisia, minä olen 165/50 70E rinnoilla ja 60cm vyötäröllä :)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:44"]Olin nuorempana 30-35kg laihempi, mutta iso peppu oli silti. Joku sanoi, että oli vanhempana laihduttanut ja päätynyt aivan eri malliseksi kuin nuorena. Pelkään muuttuvani tasapaksuksi laudaksi. Toisaalta nykyinen mahanikaan ei minua miellytä.
[/quote]
Paikallisesti ei voi laihduttaa, mutta jos teet vatsalihaksia, niin tuskin nyt kaikki lähtee rinnoista vaikuttamatta vatsaan ollenkaan.
Miksi?
Mies ihannoi läskiä?
On itse myös lihava?
Mustasukkainen, jos susta tulee laiha ja muut miehet kiinnostuvat?
Kateellinen?
Ei kaikki miehet tykkää luuviuluista.
Ei ketään voi tietysti pakottaakaan olemaan tietynlainen jos toinen ei halua.
Ymmärrän kyllä miestäsikin. Tutkimusten mukaan muodokas nainen vaikuttaa miehen aivoihin kuin huume. Ja tunnetusti huumeista on vaikea päästä irti kun sellaisen makuun on kerran päässyt.
Huomenta. En tiedä saisinko ko leikkausta olen noin170cm/100. Mies vain totesi ettei tykkäisi minusta enää. Minulla on kauniit kasvot ja pukeudun näyttävästi niin tahtoessani. Mutta miehellä on täydellinen, treenattu, kroppa ja luulen ettei miehen itsetunto kestäisi jos minäkin olisin laiha .