Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asberger ja nerous

Vierailija
01.02.2015 |

Monestihan se liittyy nerouteen. Esim itse olen Assi-addi ja nettitestin mukaan olen keskimääräistä älykkäämpi. Monesti huomaankin ihmisjoukossa, että ajattelen enemmän kuin muut. 

Tuomas Enbuskekin on Assi ja nero ja Niinistö Assi ja suomen presidentti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger ;)

Vierailija
2/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pee aivan kuten Pekka. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan niin nero et ole, että osaisit kirjoittaa aspergerin oikein.

Vierailija
4/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen. On toisinaan aika rasittavaa huomata, miten tyhmiä muut ovat. :D Mutta syventyminen mielenkiinnonkohteisiin auttaa selviytymään.

Vierailija
5/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:48"]

[/quote]

Se ei liity nerouteen

Vierailija
6/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itsekin sain Mensan nettitestissä 145 ja olen assi/addi ADHD-piirteillä. Kyllä se liittyy nerouteen, olihan Alfred Einsteinkin esimerkiksi nero.

Vierailija
7/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:48"]

[/quote]

Se ei liity nerouteen

[/quote]

Ei niin vaan siihen että ap on provo joka yrittää lietsoa assi-vihaa.

Vierailija
8/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole asperger (on testattu) mutta jo lapsena minua ihmetytti suunnattomasti kuinka tyhmiä ihmiset voivat oikeasti olla. 7-vuotiaana psykologi sitten teki älykkyystestin ja sanoi että olen huippuälykäs.

Näin aikuisena tähän on jo tottunut joten ei jaksa enää kenenkään ajatuksenjuoksu hämmentää! :D

Vierailija
9/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh joo, sitäkin on eri "tasoja".

Esimerkiksi mun mies on sitä älykköassitasoa. Lapsesta asti oppinut lukemaan, kirjoittamaan ja ylipäätään oppi asioita ikäluokkaansa edellä reilusti. Nyt on opiskellut maisteriksi ja toimii myös  asiantuntijavirassa aika huipulla.

Se viisaus on miinusta  sosiaalisista taidoista. Aika paljon on ollut suhteen aikana sellaista, joka on pitänyt opettaa ja kertoa, että näin asiat menevät normaalissa suhteessa. Ja näin ei voi sanoa tuossa ja tässä tilanteessa, että vaikka se olisikin nokkelaa ja teoreettisesti siihen sopivaa, niin ei se vaan käy. Myös lasten kanssa olemisen ja kasvatuksen kanssa on ollut jotain palaveerattavaa tässä. Mutta kun on vastapainona "normaaleilla tunteilla ja sosiaalisilla taidoilla" varustettu henkilö, niin ei näillä neroasseillakaan niin rankkaa ole.

Vierailija
10/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:53"]Joo, itsekin sain Mensan nettitestissä 145 ja olen assi/addi ADHD-piirteillä. Kyllä se liittyy nerouteen, olihan Alfred Einsteinkin esimerkiksi nero.
[/quote]
Se on kylläkin Adolf Einstein.

T. ÄO 162 nettitestissä

Vierailija
11/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika assburger

Vierailija
12/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon hoitopuolen ihmisiä asperger-liitosta ja muutamia aspergereitä, sanoisin tällä kokemuksella, ettei tosiaan tee neroksi, mutta heissä on yksilöitä, jotka ovat keskimääräistä älykkäämpiä, onko niitä enemmän kuin muissa? Tarvitsisi tuohon jonkun tutkimuksen tietääkseen. Aspergerit kyllä on aika egoistisia ja haluavat uskoa näin.

Vierailija
13/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aika oudon diagnoosin tänään terveyskeskuspsykologilta: add/Assi ja määrittelemätön tunne-elämän epävakaus lievillä narsistin piirteillä.

Vierailija
14/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin

Vierailija
15/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää aspalstalle burgeroimaan :D

Vierailija
16/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:53"]Joo, itsekin sain Mensan nettitestissä 145 ja olen assi/addi ADHD-piirteillä. Kyllä se liittyy nerouteen, olihan Alfred Einsteinkin esimerkiksi nero. [/quote] Se on kylläkin Adolf Einstein. T. ÄO 162 nettitestissä

[/quote]

:D :D :D

Vierailija
17/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 02:07"]

Sain aika oudon diagnoosin tänään terveyskeskuspsykologilta: add/Assi ja määrittelemätön tunne-elämän epävakaus lievillä narsistin piirteillä.

[/quote]

Hei, mähän tunnen sut! Tai sitten teitä on kaksi tässä maassa. Mutta hei, pakko Enbusken on olla nero, koska sehän on selvästi Einsteinin kanssa samaa sarjaa. Ykspuska, Ykskivi. Jos oikein laajennetaan, niin Ykäpuska kuuluu selvästi tiimiin.

Vierailija
18/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assbergerit ovat syrjäytynyttä ja ihmissuhdekyvytöntä ihmisjätettä.

Vierailija
19/19 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloinkohan seurustelemaan yhden asiin kanssa. Sillä ei seiso ollenkaan ja syventyy omiin juttuihinsa liikaa? Olen aika kauhistunut, kun ensin tuntui oikein helmeltä tuo mies. kun oli humalassa. Selvänä on ihan erilianen.