Pelottaa
Olen tässä lueskellut pari päivää kauhutarinoita...nyt taas joudun nukkumaan jo muutenkin oudossa paikassa ja vielä kaikki ne tarinoiden örkit mielessä..täällä on todella kuuma. Makaan ihan hiessä vaikka ikkuna on auki : / Juttuseuraa?
Kommentit (44)
Voi ei :( voitko pyytää sitä lopettamaan?
Ap
Ryypätköön, äijäporukalla viettävät varpajaisia. :)
Missäs oudossa paikassa ap on? Mikset mee kotiin?
Olen vanhempieni luona kyläilemässä, joudun nukkumaan parvisängyssä eli on aivan tuskallisen kuuma
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:51"]
Miksi?
[/quote]
Mitä miksi?
Onko tämä muka mielestäsi kiihottavaa: makaan aivan hiessä lasten parvisängyssä. Pelkään (naurettavaa, kyllä) kummallisia pikkutyttöjä puukkojen kanssa tai kannibaalipellejä. Säpsähdän jokaisesta äänestä ja tärisen. Aika kamalaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:53"]
Onko tämä muka mielestäsi kiihottavaa: makaan aivan hiessä lasten parvisängyssä. Pelkään (naurettavaa, kyllä) kummallisia pikkutyttöjä puukkojen kanssa tai kannibaalipellejä. Säpsähdän jokaisesta äänestä ja tärisen. Aika kamalaa. Ap
[/quote]
Onhan se. Siksi että jos nukkuisit kainalossani, et pelkäisi. Voisin suojella sinua kannibaalipelleiltä :D
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:55"]
Miksi kiihottavaa?
[/quote]
Koska silloin voi itse mennä naisen turvaksi ja se on 'miehekästä'
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:53"]
Onko tämä muka mielestäsi kiihottavaa: makaan aivan hiessä lasten parvisängyssä. Pelkään (naurettavaa, kyllä) kummallisia pikkutyttöjä puukkojen kanssa tai kannibaalipellejä. Säpsähdän jokaisesta äänestä ja tärisen. Aika kamalaa. Ap
[/quote]
Onhan se. Siksi että jos nukkuisit kainalossani, et pelkäisi. Voisin suojella sinua kannibaalipelleiltä :D
[/quote]
Jos mä nukkusin sun viekussa me tehtäis jotain ihan muuta ku nukuttais. :p
Muakin pelottaa, tosin hampaan poisto, joka on edessä maanantaina. Kolmatta yötä jo jännitän..
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:59"]Muakin pelottaa, tosin hampaan poisto, joka on edessä maanantaina. Kolmatta yötä jo jännitän..
[/quote]
Mulla sektio ma aamuna klo 09. Iiiks. ;
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:59"]Muakin pelottaa, tosin hampaan poisto, joka on edessä maanantaina. Kolmatta yötä jo jännitän..
[/quote]
Mulla sektio ma aamuna klo 09. Iiiks. ;
[/quote]
No, sulla vähän isompi juttu, ja onnellisempi:)
Muakin pelottaa. Mies dryyppäämässä ja mä himassa peiton alla unetonna. :€